مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش | عکس+آدرس

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش یکی از بهترین مجتمع های تجاری در جزیره ی کیش است که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، به اسکرول کردن این متن ادامه دهید. 

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش | عکس+آدرس

✔یک مجتمع لوکس است که بواسطه وجود برندهای معتبر و اصلی شناخته می شود.

✔این مرکز خرید شیک که در اسفند ماه ۱۳۹۶ افتتاح شده است، دارای شعبه هایی از معروف ترین برندها نظیر آدیداس، نایک، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، ماسیمو دوتی، زیلان مگا، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز، بورژوآ، سان گلدن و … است.

✔در کوروش برند سنتر که در کنار برج های طلایی کیش واقع شده است، چند رستوران، فست فود و کافه نیز وجود دارند و دارای تنوع غذایی مناسب می باشند.

✔کالاها و اجناس مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که شامل انواع لباس (مردانه، زنانه و بچه گانه)، کیف و کفش، تجهیزات و لوازم ورزشی، انواع عینک، لوازم دیجیتالی و … می باشند.

✔رنج قیمتی اجناس این مرکز خرید به دلیل اصل بودن، نسبتا گران هستند.

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

نکته قابل توجه در مورد اسم مرکز خرید کوروش برند سنتر در کیش این است که، این مرکز خرید به دلیل اینکه در طبقه اولش فروشگاه زیلان مگا استور (Zilan Mega Store) قرار دارد، در بین تعدادی از مردم به “فروشگاه زیلان” نیز معروف است.

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

آدرس مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

شما می توانید برای رسیدن به این مرکز خرید بزرگ، به آدرس زیر مراجعه کنید:

جزیره کیش، میدان مرجان(نزدیک بازار مرجان کیش)، ابتدای بلوار پارس.

چنانچه در تور کیش خود به دنبال یک مرکز خرید خوب در کیش هستید، با ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از لیست بازارها و مراکز خرید کیش اینجا کلیک کنید

امکانات تفریحی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

در مرکز خرید کوروش برند سنتر امکانات تفریحی بسیار زیادی وجود دارد. برای مشال در این مرکز خرید شهر بازی کوروش کیش، آسانسور، سیستم های گرمایش سرمایش مناسب، پله برقی و … را نام برد. در شهر بازی این مجموعه می توانید ساعاتی شاد برای کودکان خود ایجاد کنید و در زمان حضور کودکان در شهر بازی به خرید خود برسید.

در این مرکز خرید چندین رستوران، کافی شاپ و … نیز وجود دارد که می توانید انواع غذا های ایرانی و خارجی را در آن ها پیدا کنید و تایم ناهار خود را در رستوران های این مرکز خرید بگذرانید. برخی از رستوران های این مرکز شامل چاپس گریل، رستوران ترکی سایرم، برگر موزالتس، کافه بلوط، غذای دریایی آبادان و … می باشد.

امکانات تفریحی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

فروشگاه های موجود در مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

این مرکز خرید نیز مانند هر مرکز خرید دیگری در جزیره کیش انواع کالا ها را برای خرید بازدیدکنندگان دارد. در این مرکز خرید شما می توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لباس های ورزشی و … را بیابید. همچنین در مرکز خرید سنتر کیش شما انواع اکسسوری از جمله ساعت، زیور آلات، عینک، عطر و ادکلن و .. را برای خرید پیدا خواهید نمود. در مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش شما محصولات دیجیتالی از جمله موبایل، تبلت، لبتاب و سایل جانبی آن ها را نیز خواهید یافت.

در مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش فروشگاه معروف و پر طرفدار زیلان مگا استور یا همان زیلان نیز وجود دارد که یکی از بهترین و پرطرفدار ترین فروشگاه های لباس در جزیره کیش می باشد و می توانید بهترین برند های دنیا را در آن جا بیابید.

البته باید گفت که با توجه به برند بودن تمامی کالا های این مرکز قیمت محصولات کمی بالاتر از فروشگاه های دیگر کیش است و البته کیفیت اجناس این مرکز خرید نیز مثال زدنی می باشد.

فروشگاه های موجود در مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

برند های معروف در فروشگاه مگا استور زیلان مرکز خرید کوروش چیست

در فروشگاه مگا استور زیلان شما می توانید اکثر برند های معروف جهانی را برای لباس های زنانه، مردانه و بچگانه پیدا کنید که در ادامه برخی از این برند ها را نام برده ایم.

برند های آدیداس، اسکیچرز، زارا، پوما، ریباک، اسپریت، سان گلدن، برشکا، ماسیمودوتی و … از جمله معروف ترین برند هایی هستند که می توانید در این فروشگاه محصولات آن ها را بیابید. همچنین در این فروشگاه عینک، کیف و ساعت های لوکس و گران قیمت جهانی را نیز پیدا خواهید کرد.

شما می توانید در مواقعی که تخفیفات بسیار خوبی روی اجناس خارجی وجود دارد از این مرکز خرید بهترین خرید خود را با مناسب ترین قیمت ها از برند های برتر جهانی داشته باشید.

فروشگاه زیلان کوروش برند سنتر کیش

شهر بازی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

شهر بازی این مرکز خرید یکی از مجهز ترین شهر بازی ها در جزیره کیش است که با استفاده از استاندارد های روز دنیا ساخته شده است. شهر بازی این مرکز خرید در سال ۹۸ افتتاح شد و در اختیار کیشوند ها و مسافران عزیز قرار گرفت. در این مرکز خرید رنگ های بسیار شادی استفاده شده که باعث بالا بردن هیجان کودکان و شما می گردد. وجود شهربازی در این مجموعه باعث تمایز مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش از دیگر مراکز خرید شده است.

کودکان، نوجوانان و جوانان می توانند اوقات فراغت خود را در این شهربازی بگذرانند و ساعاتی پر از لذت و تفریح را برای خود ایجاد کنند. 

شهر بازی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

ساعت کاری مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

این مرکز در سانس صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳.۳۰ دقیقه و در سانس عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می باشد. همچنین در روز های ویژه مانند اعیاد و زمان هایی که تعداد مسافران جزیره در حداکثر اندازه قرار دارد مرکز خرید کوروش به صورت شبانه روزی به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

لحظه آخری، دلت هوس سفر کرده؟ دنبال هتل یا اقامتگاه هستی؟ دلت می خواد که بهترین قیمت رو لحظه آخری دریافت کنی و یه سفر هیجان انگیز داشته باشی؟ دنبال بلیت لحظه آخری می گردی؟ وسوسه شدی لحظه آخری یک تور جذاب ثبت نام کنی؟ خب چرا دست دست میکنی و همه چیز رو به لحظات آخر واگذار کردی؟!

از همین امروز اقدام کن…

اطلاعات تمام این خدمات لحظه آخری در دست ماست! 

ما بهترین تورهای لحظه آخری رو ارائه میکنیم!

میخوای بیشتر بدونی؟ حتما تماس بگیر:

۹۱۰۳۱۸۸۰– ۰۲۱

۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

ایجاد شده با توسط تیم تور لحظه آخری کیش