کنسرت ناصر زینعلی

توضیحات اولیه کنسرت

هنردوستان گرامی در نظر داشته باشند: – رعایت حجاب جهت ورود به سالن برگزاری الزامیست. – برای افراد بالای ۴ سال تهیه بلیت الزامی میباشد . – این برنامه در سالن کنسرت هال vip مریم برگزار خواهد شد. کنسرت ناصر زینلی در جزیره کیش ناصر زینلی (naser zeynali) یکی از خوانندگان جوان و خوش صدای کشور عزیزمان است […]

تماس تلفنی : 09368513555
کنسرت ناصر زینعلی
این کنسرت در یک نگاه
خواننده
ناصر زینلی
محل اجرا
جزیره کیش
تاریخ اجرا
19 و 26 دی 1402
توضیحات
اجرای ناصر زینلی 19 و 26 دی ساعت 23:59 | کنسرت هال پانوراما
اطلاعات کنسرت

هنردوستان گرامی در نظر داشته باشند:

– رعایت حجاب جهت ورود به سالن برگزاری الزامیست.

– برای افراد بالای ۴ سال تهیه بلیت الزامی میباشد .

– این برنامه در سالن کنسرت هال vip مریم برگزار خواهد شد.

کنسرت ناصر زینلی در جزیره کیش

ناصر زینلی (naser zeynali) یکی از خوانندگان جوان و خوش صدای کشور عزیزمان است که فعالیت خود را از سال ۹۳ آغاز نموده است. او با  آهنگسازان و خوانندگان بزرگ و کوچک کار کرده و آهنگ های زیادی را به بازار موسیقی ارائه کرده است.ناصر زینعلی در طول فعالیت خود با آهنگساز و تنظیم کنندگان بزرگی به نام مسعود جهانی ، فربد فروغی ، رضا پناهی ، حامد برادران … همکاری داشته است.در این مطلب برای شما عزایزان بیوگرافی و نحوه رزو بلیط کنسرت ناصر زینلی با تخفیف ویژه را شرح داده ایم.

بیوگرافی ناصر زینلی

  • نام : ناصر
  • نام خانوادگی : زینلی
  • شغل : خواننده و آهنگساز
  • محل تولد : تهران
  • سبک: پاپ

نام کوچک او ناصر و نام خانوادگیش زینلی است. او متولد ۹ آذر ۱۳۵۸ می باشد. اصالت او به یکی از روستاهای بروجرد در استان لرستان برمی گردد. در واقع می توانیم بگوییم که ناصر زینعلی از اقوام لر کشورمان محسوب می شود.  او فعالیت های زیادی در عرصه ی موسیقی انجام داده است. علاقه ی او به موسیقی از همان ابتدای کودکی شکل گرفت. او در سبک پاپ موسیقی فعالیت می کند و در واقع یکی از خوانندگان تقریبا قدیمی موسیقی پاپ نیز به شمار می آید.

 

نحوه رزرو تور
  برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه): 02191031880 – 021

شماره همراه (پشتیبانی): 09368513555

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها