صفر تا صد نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش و رزرو تور نمایشگاهی

شهر های کشور ایران مانند اکثر شهر های جهان با مشکلات زیادی رو به رو هستند که از جمله آن می توان به مشکلات حمل و نقل، بازیافت، فضای سبز، اقتصاد پایدار و گردشگری پایدار اشاره کرد. در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار از سری نمایشگاه های کیش در سال ۱۴۰۳، محصولات مختلفی برای شهرداری ها، دهیاری ها و پیمانکاران عرضه می شود که مناسب برای رفع مشکلات شهری است. این نمایشگاه در فضایی حدود ۲۰ هزار متر برگزار می شود که مناسب ترین فضا برای آشنایی برند ها با مخاطبین هدف است.

نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش

معرفی نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش

نمایشگاه بین المللی شهر پایدار با هدف توسعه پایدار و مدیریت شهری هوشمند در تاریخ ۱ الی ۳ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار می شود. محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش است. این نمایشگاه یک گردهمایی بزرگ برای شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی است که در توانمند سازی شهر ها و تصمیم گیری بهتر مسئولان در زمینه خدمات دهی بهتر به شهروندان می تواند، بسیار موثر است.

درباره نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

محورهای اصلی نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش

طبق بیانات دبیر اجرایی، محور های مختلفی از جمله مدیریت شهری هوشمند، انرژی های نو، انرژی های تجدید پذیر، اقتصاد پایدار، حمل نقل پایدار، فضای سبز، معماری پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، گردشگری هوشمند، امنیت شهر های هوشمند، بازیافت، اقتصاد نوآوری و دانش بنیان و پژوهش در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار وجود دارد.

موضوعات نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

مزایای شرکت در نمایشگاه

ثبت نام در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش می تواند برای شما مزیت هایی داشته باشد که در ادامه به برخی از این مزیت ها اشاره کرده ایم:

  • در این نمایشگاه می توانید، محصولات تولید شده در شرکت خود را در این نمایشگاه بهتر نمایش دهید تا بازدید کنندگان در نمایشگاه شناخت بهتری از برند شما پیدا کنند.
  • در این نمایشگاه می توانید با استفاده از لوازم پذیرایی، کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی به راحتی و بدون هزینه های سرسام آور برند خود را تبلیغ کنید.
  • به منظور تبلیغات می توانید، نام و نشان شرکت خود و برند محصولاتتان را در تمامی بخش های غرفه قرار دهید.
  • در این نمایشگاه شما می توانید با مخاطبین هدف در ارتباط باشید و به راحتی مشتری های جدید در بازار ایران و جهان جذب کنید و همچنین مشتری های قدیمی را به مشتریان ثابت تبدیل کنید.
  • با حضور در نمایشگاه شما می توانید در زمینه کسب و کارتان و همچنین غرفه سازی بهتر دیده شده و در ذهن بازدید کنندگان همیشه ماندگار شوید.

مزیت های نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

معرفی غرفه داران

در این نمایشگاه کاربردی شرکت کنندگان زیادی حضور می یابند که معمولا می توان به سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان خدمات شهری، بانکداری، حمل و نقل، هلدینگ های فناوری اطلاعات، توسعه تجارت، صنعت و معدن، دانشگاه ها، شرکت ملی پست، اپراتور های تلفن همراه، شرکت های ساختمانی، پارک های علم و فناوری، سازمان کشتیرانی، سازمان راهداری و زیر مجموعه های آن، وزارت دفاع و زیر مجموعه های آن، سازمان حمل و نقل جاده ای و … اشاره کرد.

غرفه های نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

برنامه های جانبی نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش برنامه های جانبی نیز در نظر گرفته شده است که بار علمی بالایی دارد و با شرکت در این برنامه ها می توانید سطح اطلاعات خود را بالا ببرید. برخی از این رویداد های ویژه به شرح زیر است:

ثبت نام تور نمایشگاهی شهر پایدار

برگزاری جلسات تخصصی با موضوعات مرتبط با نمایشگاه

در این جلسات چالش های مربوط به تحقق هدف های شهر پایدار در مناطق آزاد، بررسی فرصت های شغلی جدید، روش های ارتقا زیر ساخت ها، ارتباطات بیشتر بین سازمان های دولتی و شرکت های دانش بنیان مورد بررسی قرار می گیرد.

ارتقا زیر ساخت های شهری در نمایشگاه

برگزاری کارگاه های علمی در زمینه موضوع نمایشگاه

در این کارگاه ها معمولا الگو های موفق شهر پایدار در سراسر دنیا، امکان سنجی زیر ساخت های شهر پایدار، راه حل های توسعه حمل و نقل عمومی، نقش اقتصاد نو آوری و شرکت های دانش بنیان بررسی می شود و با گفت گو و مبادله اطلاعات راه حل های مناسبی برای رفع مشکلات شهری پیدا می کنند.

حمل نقل عمومی در نمایشگاه شهر پایدار

برگزاری رویداد های استارتاپی در نمایشگاه

در این رویداد ها استارتاپ های مرتبط با شهر هوشمند و استارتاپ های هوش مصنوعی و فناوری در شهر هوشمند فعالیت می کنند و برنامه ریزی هایی را برای شهر پایدار انجام می دهند.

استارتاپ در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار

راهنمای رزرو تور نمایشگاهی

شما برای شرکت در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش نیاز به حضور در جزیره کیش دارید، ما به عنوان یک آژانس مسافرتی متخصص در زمینه رزرو تورهای نمایشگاهی کیش، می توانیم در رزرو تور نمایشگاه بین المللی شهر پایدار به شما کمک کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ تور کیش نمایشگاهی از شهرهای مختلف ایران با دفتر فروش نت کیش تماس بگیرید

۹۱۰۳۱۸۸۰– ۰۲۱

۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵