نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی ایران کیش

۲۶ امین دوره نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی ایران کیش (Meta Expo) در تاریخ ۲ تا ۴ آبان ۱۴۰۳ توسط انجمن آهن و فولاد ایران و تولید کنندگان فولاد برگزار می شود. در این نمایشگاه، بیشتر شرکت های بزرگ در حوزه فولاد و متالوژی شرکت دارند و در کنار نمایش محصولات درباره راهکار های تولید فولاد سبز نیز مشورت می کنند. در ادامه درباره تاریخچه و اهداف نمایشگاه بین المللی فولاد، بخش های مختلف نمایشگاه، شرایط حضور در آن صحبت می کنیم.

نمایشگاه بین المللی فولاد

این نمایشگاه، برای اولین بار در سال ۱۳۶۸ با هدف ارائه آخرین فناوری ها و دستاورد های صنعت فولاد برگزار شد. نمایشگاه بین المللی فولاد، در این سال ها توسعه پیدا کرده است و امروزه در منطقه خاورمیانه تبدیل به بزرگ ترین نمایشگاه فولاد و متالوژی شده است. 

اهمیت این نمایشگاه، در پیشرفت فناوری، تبادل دانش، توسعه صادرات، تحریک سرمایه گذاری، تبلیغات و بازاریابی درباره صنعت فولاد و متالوژی است.

اهداف و دستاوردهای نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی کیش، اهداف قابل توجهی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • نمایش محصولات جدید تولید شده
  • توسعه تجارت های بین المللی و داخلی
  • بررسی مشکلات حوزه فولاد و متالوژی
  • ارائه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری
  • ارائه آخرین پژوهش ها درباره فولاد
  • آشنایی با بزرگان این صنعت در داخل و خارج از کشور
  • پیدا کردن راهکار هایی برای پیشرفت در صنعت فولاد و متالوژی

بخش های مختلف نمایشگاه

سمپوزیوم بین المللی فولاد و متالوژی ایران کیش، دارای بخش های مختلفی از جمله: صنعت فرآورده های آهن و فولاد، صنعت ریخته گری و متالوژی، قالب گیری، آهنگری و ماشین آلات فولاد، صنعت فلزات غیر آهنی مانند فولاد ها، آلیاژ ها و فلزات گران قیمت، مواد معدنی و صنعت معدن، حمل و نقل و لجستیک، تجهیزات و دستگاه های برش و پردازش فولاد، مواد تولید فولاد ضد زنگ، ابزار تست و اندازه گیری، سازه های فولادی، توری و بست ها، ورق های فولادی، سیم بکسل فولادی و … است. 

شرایط و نحوه حضور در نمایشگاه بین المللی فولاد

در این نمایشگاه، شرکت ها و افرادی که در صنعت فناوری نوین فولاد فعالیت دارند، حاضر می شوند. نمایشگاه فولاد فرصتی خیلی خوب برای نمایش محصولات، صادرات فولاد ایران، شناخت شرکت های مواد اولیه فولاد و معرفی برند است. 

برای حضور در این نمایشگاه، در قدم اول، باید ثبت نام کنید. برای این کار فرم پر کرده و هزینه را پرداخت کنید. همچنین نیاز است که اسناد تجاری، گواهینامه و مجوز های خود را به مسئولین نمایشگاه، تحویل دهید. در ادامه باید اقدام به انتخاب محل غرفه و غرفه سازی کنید که یکی از شرایط مهم برای حضور در نمایشگاه است.

شما در غرفه ی خود در نمایشگاه بین المللی فولاد، می توانید محصولات را به بازدیدکنندگان نشان دهید و همچنین با تبلیغات اصولی، قدرت و توانمندی های خود را به دیگران نشان دهید. همچنین در غرفه می توانید برای شرکت خود برند سازی کنید و با داشتن غرفه، مشتریان زیادی در سطح داخلی و بین المللی برای محصولات خود پیدا می کنید.

مزایای شرکت در نمایشگاه

شرکت ها و صنعتگران در زمینه فولاد می توانند با حضور در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی کیش مزیت های زیادی به دست آورند که در زیر درباره ی بعضی از آن ها صحبت می کنیم:

ارتباط با صنعت گران بین المللی

با حضور در این نمایشگاه، فرصتی مناسب برای ارتباط با کارآفرین ها و شرکت های فعال در زمینه فولاد و متالوژی پیدا می کنید. این ارتباط، باعث گسترش بازار صادرات، افزایش دانش، همکاری با شرکت های بزرگ و کسب تجربه بیشتر می شود.

نمایش محصولات و خدمات

با حضور در نمایشگاه فولاد می توانید محصولات و خدمات خود را در غرفه ها نمایش دهید و فرصت خوبی برای معرفی برند خود به بازدید کننده ها و شرکت های دیگر به دست آورید.

اطلاع از تحول های صنعت فواد

با شرکت در این نمایشگاه، با آخرین تحول های صنعت و فناوری های نوین فولاد آشنا می شوید. این اطلاعات می تواند زمینه ساز پیشرفت بیشتر شرکت شما شود.

آشنایی با رقبا و همکاران صنعت فولاد

با حضور در این نمایشگاه، می توانید بازار های جدید را بشناسید و با رقبا و همکاران خود در صنعت فولاد بیشتر آشنا شوید. همچنین می توانید با این افراد، تبادل اطلاعات کرده و یا فرصت همکاری درست کنید.

ارتقاء نام تجاری

حضور در این نمایشگاه، می تواند باعث ارتقاء نام تجاری و  افزایش اعتبار شرکت شما در بازار شود.

معرفی خدمات تور نمایشگاهی، نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی ایران کیش

نت کیش یک آژانس هواپیمایی در زمینه تور کیش است. این مجموعه رزرو تور نمایشگاهی فولاد را با تخفیفات عالی برای شما انجام می دهد. اگر تصمیم دارید در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی ایران کیش شرکت کنید، می توانید از قسمت رزرو تور های نمایشگاهی کیش تمامی تور ها را مشاهده کنید. با توجه به قیمت تور های مختلف برای رزرو تور نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی ایران انتخاب بهتری کنید. همچنین می توانید با مشاوران نت کیش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.