مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش | عکس+آدرس

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش در آدرس ، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس واقع شده است (شماره تماس مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش: ۰۷۶۴۴۴۲۲۵۵۹ ).  در ادامه توضیحات کاملی درباره کوروش برند سنتر کیش، امکانات، آدرس کوروش برند سنتر کیش شرح داده ایم.

درباره مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

این مرکز خرید یک مجتمع لوکس است که بواسطه وجود برندهای معتبر و اصلی، معروف شده است. مرکز خرید کوروش برند سنتر در اسفند ماه ۱۳۹۶ افتتاح شده و شعبه هایی از برندهای معروف مثل آدیداس، نایک، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، ماسیمو دوتی، زیلان مگا، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز، بورژوآ، سان گلدن و … را در خود جای داده.

در کوروش برند سنتر (که در کنار برج های طلایی کیش واقع شده است) چند رستوران، فست فود و کافه نیز وجود دارند و دارای تنوع غذایی مناسب هستند. رنج قیمتی اجناس این مرکز خرید به دلیل برند بودن، نسبتا گران هستند.

مرکز خرید کوروش برند سنتر در کیش به دلیل اینکه در طبقه اولش فروشگاه زیلان مگا استور (Zilan Mega Store) قرار دارد، در بین تعدادی از مردم به “فروشگاه زیلان” نیز معروف است.

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

امکانات تفریحی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

در شهر بازی این مجموعه، می توانید ساعاتی شاد برای کودکان خود ایجاد کنید و در زمان حضور کودکان در شهر بازی به خرید خود برسید.

در این مرکز خرید چندین رستوران، کافی شاپ و … وجود دارد که می توانید انواع غذا های ایرانی و خارجی را در آن ها پیدا کنید. برخی از رستوران های این مرکز، شامل چاپس گریل، رستوران ترکی سایرم، برگر موزالتس، کافه بلوط، غذای دریایی آبادان و … است.

 

فروشگاه های موجود در مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر مانند هر مرکز خرید دیگری در جزیره کیش، انواع کالا ها را برای خرید مردم پوشش داده است. در این مرکز خرید، شما می توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لباس های ورزشی و … را پیدا کنید. همچنین در مرکز خرید سنتر کیش، انواع اکسسوری از جمله ساعت، زیور آلات، عینک، عطر و ادکلن و … برای فروش وجود دارد. در مرکز خرید کوروش برند سنتر، مراکز فروش محصولات دیجیتالی از جمله موبایل، تبلت، لپتاپ و وسایل جانبی آن ها نیز وجود دارد.

در این مرکز خرید، فروشگاه معروف و پر طرفدار زیلان مگا استور یا همان زیلان نیز وجود دارد که یکی از بهترین و پرطرفدار ترین فروشگاه های لباس در جزیره کیش است و می توانید بهترین برند های دنیا را در آن جا پیدا کنید.

البته باید گفت که با توجه به برند بودن تمامی کالا های این مرکز، قیمت محصولات کمی بالاتر از فروشگاه های دیگر کیش است و البته کیفیت اجناس این مرکز خرید نیز مثال زدنی است.

 

برند های معروف در فروشگاه مگا استور زیلان مرکز خرید کوروش چیست

در فروشگاه مگا استور زیلان، شما می توانید اکثر برند های معروف جهانی را برای لباس های زنانه، مردانه و بچگانه پیدا کنید که در ادامه برخی از این برند ها را نام برده ایم.

برند های آدیداس، اسکیچرز، زارا، پوما، ریباک، اسپریت، سان گلدن، برشکا، ماسیمودوتی و … از جمله معروف ترین برند هایی هستند که می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. همچنین در این فروشگاه، عینک، کیف و ساعت های لوکس و گران قیمت جهانی برای عرضه وجود دارد.

شما می توانید در مواقعی که تخفیفات خیلی خوبی روی اجناس خارجی وجود دارد از این مرکز، بهترین های دنیا را با قیمت خیلی مناسب خریداری کنید.

فروشگاه زیلان کوروش برند سنتر کیش

فروشگاه زیلان کوروش برند سنتر کیش

شهربازی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

شهربازی این مرکز خرید یکی از مجهزترین شهربازی ها در جزیره کیش هست که با استفاده از استاندارد های روز دنیا ساخته شده است. شهربازی کوروش برند سنتر در سال ۹۸ افتتاح شد و در اختیار مسافران عزیز قرار گرفت. در این مرکز خرید، رنگ های خیلی شادی استفاده شده که باعث بالا بردن هیجان کودکان و شما می شود. وجود شهربازی در این مجموعه باعث تمایز مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش از دیگر مراکز خرید شده است.

کودکان، نوجوانان و جوانان می توانند اوقات فراغت خود را در این شهربازی بگذرانند و ساعاتی پر از لذت و تفریح را برای خود ایجاد کنند. 

عکس شهر بازی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

شهر بازی مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

ساعت کاری مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

این مرکز در سانس صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳.۳۰ دقیقه و در سانس عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود است. همچنین در روز های ویژه مانند اعیاد و زمان هایی که تعداد مسافران جزیره در حداکثر اندازه قرار دارد مرکز خرید کوروش به صورت شبانه روزی به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

آدرس مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

شما می توانید برای رسیدن به این مرکز خرید بزرگ، به آدرس زیر مراجعه کنید:

جزیره کیش، میدان مرجان(نزدیک بازار مرجان کیش)، ابتدای بلوار پارس.

برای اطلاع از لیست بازارها و مراکز خرید کیش اینجا کلیک کنید