تور کیش عید قربان ۱۴۰۳، با قیمت عالی

تور کیش ویژه تعطیلات عید قربان، از تورهایی است که هر ساله گردشگران زیادی را به جزیره جذب می کند. خدمات تور کیش عید قربان ۱۴۰۳ مواردی مثل: گشت جزیره، ورودی سافاری و شهر بازی هایلند رایگان، بلیط رفت و برگشت هواپیما دلخواه، اقامت تضمین شده در هتلی که مدنظر شما است، راهنما، استقبال فرودگاهی، تخفیف های گردشگری است.(رزرو آنی:۰۲۱۹۱۶۹۱۸۸۴) اگر هم کلا دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره تور های کیش هستید، به قسمت تور کیش سر بزنید.

تور کیش عید قربان

قیمت تور کیش بستگی به نوع هتل و پرواز و تاریخ تور شما دارد. کمانکه می توانید از تورهایی که از قبل آماده شده اند هم استفاده کنید تا قیمت کمتری بپردازید فقط دقت کنید که تور کیش خود را با پرواز هایی رزرو کنید که زمانی که به جزیره کیش می رسید تایم کمی در انتظار اتاق خود باشید.  اما می توانید چمدان خود را به امانت داری هتل تحویل دهید و یک گشت کوچکی در جزیره بزنید تا اتاق شما آماده شود.

خدمات تور کیش عید قربان از تهران

تور کیش از تهران با پرواز ها مختلفی انجام می شود. در کل پرواز های تهران به کیش از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۲ انجام می شود. ایرلاین هایی که از تهران به کیش پرواز می کنند به صورت چارتر می باشند. نام برخی از ایرلاین ها را در ادامه آورده ایم (ماهان، کیش ایر، زاگرس، تابان، کاسپین، قشم ایر، ایران ایر،و….). 

زمانی که مسافرین تور کیش به فرودگاه بین المللی کیش میرسند ترانسفر یا استقبال انجام می گیرد. ولی یک موضوعی وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم فرق ترانسفر و استقبال: ترانسفر به معنی (رفت و برگشت) می شود. اما استقبال (فقط از فرودگاه به هتل) می باشد و برگشت به عهده مسافرین عزیز می باشد. 

سافاری

ما در تور کیش  گشت جزیره رایگان، ورودی سافاری رایگان، ورودی شهر بازی هایلند رایگان، تخفیفات گردشگری شامل: پاراسل، شاتل، غواصی، جنگ های شبانه، کشتی تفریحی، رزرو میز در رستوران های کیش، اجاره ماشین، رزرو سوئیت،۵۰/۰۰۰ تومان تخفیف پارک آبی اوشن و… ارائه خواهیم کرد. 

بازار پردیس 2

در گشت و گزار جزیره کیش میتوانم به بازار گردی اشاره کرد که شامل بازار پردیس ۱ و بازار پردیس ۲، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار زیتون مرکز خرید دامون کیش و… است. 

تفریحات تور کیش عید قربان

شما می توانید در عید قربان، انواع تفریحات هیجان انگیز را تجربه کنید. در این دوره به دلیل عید، جزیره تخفیفات زیادی را به مسافران خود می دهد و بهترین فرصت است که شما بتوانید با هزینه ی مناسبی در سفر خود از اکثر مناطق تفریحی جزیره دیدن کنید.

بهترین جنگ شبانه کیش

در این زمان، شما می توانید در جنگ های شبانه جزیره و یا تفریحات آبی کیش که در کشتی های تفریحی جزیره کیش ارائه می شود، شرکت کنید و شب های شادی را برای خود رقم بزنید. در این زمان، جنگ ها در شاد ترین حالت خود برنامه ها را انجام می دهند تا خاطرات خوبی از عید را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنند. 

رزرو تور کیش (مخصوص تعیطلات عید قربان) از نت کیش

اگر قصد خرید تور کیش عید قربان را دارید می توانید از خدمات نت کیش استفاده کنید که در این ایام بهترین قیمت های تور کیش را به همراهان خود ارائه می دهد. با بهره مندی از تخفیفات نت کیش می توانید هزینه سفر خود را تا حدود زیادی کاهش دهید. همچنین تجربه عالی را از سفر خود به جزیره کیش داشته باشید و در بهترین هتل های جزیره اقامت کنید.