تور کیش هتل سارا | اسفند ۱۴۰۲

توضیحات اولیه تور

تور کیش هتل سارا یکی از بهترین تور های کیش می باشد که پکیج های مختلفی دارد. برای رزرو تور کیش هتل سارا می توانید با شماره ۹۱۶۹۱۸۸۴- ۰۲۱ تماس بگیرید.

3.770.000 تومان
تور کیش هتل سارا | اسفند ۱۴۰۲
این سفر در یک نگاه
اقامت
2 شب
تعداد وعده غذایی
2 وعده صبحانه
محل حرکت
فرودگاه
زمان حرکت
اسفند 1402
وسیله نقلیه
ایرباس/ بوئینگ
مدت کل تور
3 روز
لوازم سفر
مدارک شناسایی، کرم ضد آفتاب، کلاه، عینک آفتابی، لباس مناسب فصل
توضیحات
تور چارتر و غیر قابل استرداد می باشد، برای ورود به هتل همراه داشتن مدارک محرمیت الزامیست
اطلاعات تور

تور کیش هتل سارا

تور کیش هتل سارا از آن دسته تور هایی می باشد که قیمت مناسبی دارد. اگر به دنبال یک تور قیمت مناسب به جزیره کیش هستید تور کیش هتل سارا را به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار قیمت خدمات خوبی را به شما ارائه می دهد.

تور کیش هتل سارا

درباره هتل سارا کیش

هتل ۳ ستاره سارا در جزیره زیبای کیش قرار دارد. ساختمان هتل سارا کیش در ۵ طبقه بنا شده و با مجموع ٧٢ واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت رویال، میزبانی شایسته برای مسافران کیش است. علاوه بر اینکه هتل موقعیت مکانی خوبی داشته و به ساحل خلیج فارس نیز نزدیک است.

امکانات خوب هتل لحظه آخری سارا باعث شده تا اقامتی توام با آسایش و بدون دغدغه را داشته باشید. برخی از امکانات هتل سارا عبارتند از تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، پاور سوئیچ، صندوق امانات، خشکشویی، کافی نت، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، فضای سبز، امکان اجاره اتومبیل، اینترنت بی سیم.

هتل سارا کیش یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره جزیره کیش است. هتل سارا کیش، از آن دسته هتل‌هایی است که علاوه بر ارائه‌ی خدمات بسیار مناسب و هزینه‌ای نه چندان زیاد، به بسیاری از مراکز خرید معروف و مدرن جزیره نیز بسیار نزدیک است و از نظر موقعیت مکانی در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است.

این هتل از لحاظ دسترسی به مراکز خرید و دیدنی جزیره در نزدیکی مراکز خرید پردیس ۱و۲ ،پانیذ، مرکز تجاری پاندا و زیتون قرار دارد. بنابراین اگر عاشق پاساژگردی و خرید هستید، هتل سارا از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند رضایت خاطر شما را به دست بیاورد، زیرا از هتل سارا کیش، با پای پیاده هم می‌توانید طی چند دقیقه به مراکز خرید شناخته‌شده‌ی جزیره برسید.

تور کیش هتل سارا

مدت تور کیش هتل سارا

شما می توانید تور کیش هتل سارا را از ۲ شب به بالا رزرو کنید و هر چند شبی که بخواهید می توانید در این هتل اقامت داشته باشید. البته اگر بخواهید ۱ شب در این هتل اقامت داشته باشید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. در هر صورت مدت تور کیش هتل سارا کاملا دست شما عزیزان است و می توانید با توجه به بودجه و تعداد روز سفر خود آن را مشخص نمایید.

تور کیش هتل سارا

خدمات تور کیش هتل سارا

خدماتی مانند خرید بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل در تور کیش هتل سارا را برای شما ارائه می دهیم و همچنین علاوه بر آن خدمات رفاهی دیگری نیز مانند ترانسفر از فرودگاه تا هتل و تخفیفات بسیار خوبی برای تفریحات و مکان های دیدنی کیش برای شما در نظر گرفته ایم که با رزرو تور کیش هتل سارا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل سارا کیش

چنانچه هتل سارا را برای اقامت انتخاب کنید، در مدت زمان کوتاهی می توانید به ساحل خلیج فارس، مراکز تجاری پردیس ١و٢، بازار پانیذ و هایپر مارکت بروید، به علاوه به آسانی به مراکز تفریحی از جمله اسکله تفریحی نیز دسترسی خواهید داشت. در ادامه اطلاعات مربوط به فاصله مناطق گردشگری به هتل سارا کیش را به طور مفصل شرح داده ایم.

فاصله هتل سارا کیش تا دریا — ۰.۹۰ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا بازار رویا مال — ۰.۱۲ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا شهر زیرزمینی کاریز کیش — ۶.۸ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا شهر تاریخی حریره کیش — ۷ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا کشتی یونانی کیش — ۱۵.۶ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا مسیر ویژه دوچرخه سواری در کیش — ۱.۱ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا اسکله بزرگ تفریحی کیش — ۲.۱ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا پلاژ بانوان کیش — ۳.۳ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا پلاژ آقایان کیش — ۱.۱ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا پارک درخت سبز کیش — ۷.۵ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا کارتینگ — ۰.۸ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا آب انبار سنتی کیش — ۷.۵ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا بولینگ مریم — ۱.۴ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا کیبل اسکی — ۱.۱ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا رستوران توتی فروتی — ۱.۶ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا رستوران حافظیه — ۳.۱ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا گذر هنرمندان کیش  — ۱.۲ کیلومتر

فاصله هتل سارا کیش تا بازار صفین (عربها) کیش  — ۹.۷ کیلومتر

تور کیش هتل سارا

قیمت تور کیش هتل سارا

قیمت حدودی تور کیش هتل سارا معمولا بر طبق ۲ شب اقامت مشخص می شود و البته این قیمت نیز امکان دارد در تاریخ های مختلفی تغییراتی داشته باشد. اما اگر شما قصد دارید تایم بیشتری را در جزیره باشید و شب های بیشتری در این هتل اقامت کنید، قیمت تور کیش هتل سارا به نسبت شب های بیشتر اضافه خواهد شد. برای اطلاع دقیق از قیمت تور کیش هتل سارا بهتر است با همکاران ما تماس گرفته و استعلام قیمت به روز تور کیش را بخواهید.

** تجربه سال ها برگزاری تور در جزیره کیش به ما این جرات را می دهد تا با افتخار بگوییم که ما بهترین نرخ تور کیش را به شما ارائه خواهیم کرد**

 

تور کیش هتل سارا

تور لحظه آخری کیش هتل سارا

روزانه تعداد زیادی تور لحظه آخری کیش در دفاتر هواپیمایی ارائه می شود که امکان دارد برخی از آن ها تور لحظه آخری کیش هتل سارا باشد. اگر تمایل به استفاده از این تور لحظه آخری دارید کافیست آماده سفر شده و با مجموعه نت کیش تماس بگیرید تا در صورت وجود تور لحظه آخری کیش هتل سارا آن را رزرو کرده و راهی جزیره کیش و سفری پر شور شوید.

تور ارزان کیش هتل سارا

اگر دوست دارید در تخفیفات به جزیره کیش سفر کنید و هزینه ی کمی برای سفر خود پرداخت نمایید تور ارزان کیش هتل سارا را به شما پیشنهاد می کنیم. تور ارزان کیش هتل سارا در ماهی های تابستان و اوایل پاییز قابل رزرو است. این تور ها معمولا تخفیفات زیادی و تا ۷۰ درصد دارند که باعث می شود هزینه سفر شما بسیار کاهش یابد. اگر مایل به شرکت در تور ارزان کیش هستید  با نت کیش تماس بگیرید.

تور کیش هتل سارا

تور کیش هتل سارا از تهران

تهران پایتخت ایران است و از آن جا که در شهر های اطراف آن فرودگاهی وجود ندارد تمامی مسافران پروازی این شهر ها از تهران به سمت مقصد خود رهسپار می شوند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید می توانید برای سفر به جزیره کیش از تور کیش هتل سارا از تهران استفاده نمایید. با رزرو تور کیش هتل سارا از تهران خدمات بسیاری را از نت کیش دریافت خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی در رابطه با این تور با ما در ارتباط باشید.

تور کیش هتل سارا

رزرو تور کیش هتل سارا در نت کیش

اگر دوست دارید سفری بدون دغدغه را تجربه کنید و از سفر به جزیره زیبای کیش بیشترین لذت را ببرید، پیشنهاد می کنیم رزرو تور کیش هتل سارای خود را از سایت نت کیش انجام دهید. نت کیش همواره در تلاش است بهترین تور ها ی کیش را برای مسافران عزیز آماده کند و بیشترین خدمات رسانی را به مشتریان عزیز خود دارد.

تور لحظه آخری کیش

لیست تور های نت کیش

لحظه آخری، دلت هوس سفر کرده؟ دنبال هتل یا اقامتگاه هستی؟ دلت می خواد که بهترین قیمت رو لحظه آخری دریافت کنی و یه سفر هیجان انگیز داشته باشی؟ دنبال بلیت لحظه آخری می گردی؟ وسوسه شدی لحظه آخری یک تور جذاب ثبت نام کنی؟ خب چرا دست دست میکنی و همه چیز رو به لحظات آخر واگذار کردی؟!

از همین امروز اقدام کن…

اطلاعات تمام این خدمات لحظه آخری در دست ماست! 

ما بهترین تورهای لحظه آخری رو ارائه میکنیم!

میخوای بیشتر بدونی؟ حتما تماس بگیر:

۹۱۶۹۱۸۸۴- ۰۲۱

۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

ایجاد شده با  توسط تیم تور لحظه آخری کیش

نحوه رزرو تور
  برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه): 02191031880 – 021

شماره همراه (پشتیبانی): 09368513555

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها