تور کیش هتل پارسیان | اسفند ۱۴۰۲

توضیحات اولیه تور

تور کیش هتل پارسیان یکی از بهترین تور های کیش می باشد که پکیج های مختلفی دارد. برای رزرو تور کیش هتل پارسیان می توانید با شماره ۹۱۶۹۱۸۸۴- ۰۲۱ تماس بگیرید.

3.710.000 تومان
تور کیش هتل پارسیان | اسفند ۱۴۰۲
این سفر در یک نگاه
اقامت
2 شب
تعداد وعده غذایی
2 وعده صبحانه
محل حرکت
فرودگاه
زمان حرکت
اسفند 1402
وسیله نقلیه
ایرباس/ بوئینگ
مدت کل تور
3 روز
لوازم سفر
مدارک شناسایی، کرم ضد آفتاب، کلاه، عینک آفتابی، لباس مناسب فصل
توضیحات
تور چارتر و غیر قابل استرداد می باشد، برای ورود به هتل همراه داشتن مدارک محرمیت الزامیست
اطلاعات تور

تور کیش هتل پارسیان

یکی از برترین تور های جزیره کیش تور کیش هتل پارسیان می باشد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید نت کیش پیشنهاد می کند که تور کیش هتل پارسیان را تجربه کنید. در این تور شما می توانید کیفیت و قیمت مناسب را در کنار هم داشته باشید و از سفر خود بیشترین لذت را بدبرید.

تور کیش هتل پارسیان

درباره هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره در جزیره زیبای کیش را در ادامه می خوانید:

اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه ها برای شماست. هتل پارسیان کیش جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید، هتل پارسیان کیش را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد.

 

تور کیش هتل پارسیان

 

 هتل پارسیان کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشد. همچنین هایپرمارکت و پانیذ و پردیس هم نزدیک هستند که چند دقیقه پیاده تا آنها راه است. کیفیت غذای رستوران و فست فود هتل از دیدگاه کسانی که در آن اقامت داشته‌اند عالی است. 

در این هتل امکان گشت سیاحتی جزیره و بازار وجود دارد. برخورد کارکنان هتل بسیار عالی و محترمانه است و سعی در برطرف کردن نیازهای مهمانان ارجمند در کمترین زمان هستند. می توانید از بین ۹۸ واحد اقامتی این هتل که به چیدمان های دو و پنج تخته عرضه شده اند انتخاب کنید. 

سوئیت ها دارای آشپزخانه بوده و در آن ها امکان آشپزی دارید. مرکز خرید زیتون جنب هتل قرار دارد و شما به راحتی می توانید به گشت و گذار در آن بپردازید. علاوه بر خرید و پیاده روی در اسکله ها و سواحل مرجانی می توانید سری به دماغه صخره ای کلبه هور بزنید که زیستگاه آبزیان متنوع خلیج فارس به شمار می رود و از دیدن طبیعت بی نظیر اطرافش لذت ببرید، سری به خانه اعیانی کیش و یا خانه مردم شناسی بومیان کیش بزنید.

تور کیش هتل پارسیان

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیان کیش

رستوران هتل پارسیان کیش با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف می باشد و کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به مسافران ارائه می کند همچنین سفره خانه سنتی هتل برای عموم آزاد می باشد و شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند.

تور کیش هتل پارسیان | اسفند 1402

قوانین هتل پارسیان کیش ارزان قیمت

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند. هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۵ سال رایگان محاسبه خواهد شد قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

 

تور کیش هتل پارسیان

سالن کنفرانس هتل پارسیان کیش

این هتل دارای یک سالن کنفرانس بزرگ است که در طبقه همکف قرار دارد. در صورتی که نیاز به برگزاری یک همایش یا کنفرانس دارید، باید از قبل با مسئولین هتل هماهنگ کنید تا آن جا را برایتان رزرو کنند.

این سالن مجهز به دستگاه ویدیو پروژکتور، سیستم صوتی پیشرفته و نورپردازی خوب است. بنابراین نیازی نیست که از بابت تجهیزات تصویر و صدا نگران باشید.

در صورت تمایل می توانید یک میان وعده ی سبک هم برای مهمانان خود سفارش دهید.

اتاق های هتل پارسیان کیش

در این هتل، اتاق های ۲ الی ۴ تخته وجود دارد که می توانید بسته به نیازتان، یکی را انتخاب کنید. هتل پارسیان کیش به طور کلی ۳۸ اتاق و سوئیت دارد. برای اقامت خانواده بهتر است سوئیت ها را رزرو کنید.

داخل اتاق ها نیز امکانات کافی به تعداد مسافران قرار داده شده است. یخچال، کمد لباس، تلفن و دیگر امکانات رایج اتاق های هتل نیز وجود دارد.

بنابراین می توانید با خیال راحت در اتاق های این هتل اقامت کنید.

هتل پارسیان جزیره کیش

مدت تور کیش هتل پارسیان

تور کیش هتل پارسیان حداقل به مدت ۲ شب و ۳ روز برگزار می گردد که بسته به نوع اتاق انتخابی شما قیمت های آن نیز تغییر خواهد کرد که مسافران گرامی بسته به سلیقه خود آن را انتخاب می کنند و در صورت درخواست، به تعداد شب های دلخواه نیز این امر میسر می باشد و از ۲ شب به بالا قابل برگزاری می باشد که باز به بودجه شما مسافر گرامی بستگی دارد.

تور کیش هتل پارسیان

خدمات تور کیش هتل پارسیان کیش

خدمات تور کیش هتل پارسیان شامل مواردی مانند: بلیط چارتری رفت و برگشت کیش با هر ایرلاینی که مد نظر شما باشد. ۲ شب و ۳ روز اقامت در هتل که با توجه به خواست شما می تواند بیشتر نیز باشد. ترانسفر فرودگاهی، ورودی رایگان شهر بازی هایلند و سافاری کیش، گشت در جزیره رایگان است.

اگر می خواهید فیلم اتاق های هتل پارسیان را ببینید و یا از نرخ تور های هتل پارسیان کیش مطلع شوید می توانید با نت کیش تماس بگیرید.

خدمات هتل پارسیان کیش

جاذبه های گردشگری کیش نزدیک هتل پارسیان کیش

در این بخش از مقاله فاصله حدودی برخی از مکان های تفریحی کیش را با هتل پارسیان بیان کرده ایم تا در صورت تمایل به بازدید از هر کدام این مکان ها بدانید که فاصله تقریبی شما با این مراکز چقدر است.

فاصله هتل پارسیان کیش تا دریا — ۰.۶ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا مرکز تجاری کیش — ۰.۱۲ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا شهر زیرزمینی کاریز کیش — ۶.۶ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا شهر تاریخی حریره کیش — ۶.۸ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا کشتی یونانی کیش — ۱۵.۹ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا مسیر ویژه دوچرخه سواری در کیش — ۰.۸ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا اسکله بزرگ تفریحی کیش — ۰.۹ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا پلاژ بانوان کیش — ۲.۶ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا پلاژ آقایان کیش — ۱.۲ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا پارک درخت سبز کیش — ۷.۲ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا کارتینگ— ۱.۳ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا آب انبار سنتی کیش — ۷.۳ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا بولینگ مریم — ۰.۶۵ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا کیبل اسکی — ۰.۸۵ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا رستوران توتی فروتی — ۰.۹۵ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا رستوران حافظیه — ۳.۵ کیلومتر

فاصله هتل پارسیان کیش تا گذر هنرمندان کیش — ۰.۵۵ کیلومتر

هتل پارسیان کیش

قیمت تور لحظه آخری کیش هتل پارسیان

طبیعی است که همه ی ما به دنبال بهترین قیمت هتل های کیش باشیم. اما اصلا نگران نباشید. وب سایت نت کیش، بهترین آفرهای لحظه آخری تور کیش را به شما ارائه می کند. اگر علاقه به شرکت در تور های لحظه آخری کیش هتل پارسیان هستید با ما تماس بگیرید.

** تجربه سال ها برگزاری تور در جزیره کیش به ما این جرات را می دهد تا با افتخار بگوییم که ما بهترین نرخ تور کیش را به شما ارائه خواهیم کرد**

 

تور کیش هتل پارسیان

تور ارزان کیش هتل پارسیان

اگر تصمیم دارید به جزیره کیش سفر کنید ولی نگران هزینه های زیاد سفر به این جزیره هستید پیشنهاد ما به شما این است که از تور ارزان هتل پارسیان کیش استفاده کنید. این تور ها معمولا در فصول گرم سال که مسافران کمتری به جزیره سفر می کنند ارائه می شوند که با رزرو آن ها می توانید سفر ارزان قیمتی را تجربه کنید.

دیگر هتل های سه ستاره کیش را از اینجا رزرو کنید!

تور کیش هتل پارسیان از تهران

سالانه تور های زیادی از تهران به مقصد کیش اجرا می شود که تور کیش هتل پارسیان از تهران یکی از پر طرفدار ترین این تور ها می باشد. اگر قصد سفر از شهر تهران به جزیره کیش را دارید می توانید بهترین نرخ تور کیش هتل پارسیان از تهران را از مجموعه نت کیش تهیه نمایید.

تور کیش هتل پارسیان از تهران

 

رزرو تور کیش هتل پارسیان در نت کیش

در مجموعه نت کیش انواع تور های کیش از شهر های مختلف برای هتل پارسیان وجود دارد که در صورت نیاز می توانید تور کیش هتل پارسیان را در نت کیش رزرو نمایید. نت کیش ارائه دهنده تور کیش به بهترین قیمت می باشد.

سوالات رایج در مورد تور کیش هتل پارسیان

در ادامه به برخی از مهم ترین سوال هایی که در خصوص تور کیش هتل پارسیان دارید، پاسخ داده ایم:

رزرو تور کیش هتل پارسیان در نت کیش

آیا تور کیش هتل پارسیان به صرفه است؟

تلاش کرده ایم که تور کیش هتل پارسیان را با معقول ترین قیمت و هزینه ها ببندیم. کافیست با همکاران ما در نت کیش تماس بگیرید و آمار قیمت های دقیق را داشته باشید.

آیا هتل پارسیان ترانسفر فرودگاهی دارد؟

بله! البته باید قبل از هر چیزی اطلاعات پرواز خود را به مسئولان هتل برسانید تا ترانسفر شما به موقع صورت بگیرد.

آیا هزینه ی ناهار و شام در رستوران هتل پارسیان گران است؟

همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. در منوی این رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با قیمت های متنوع سفارش دهید. هم انتخاب های ارزان در منوی این رستوران وجود دارد هم گران!

آیا تور کیش پاییز، انتخاب معقولی است؟

این انتخاب شماست، جزیره کیش در فصل پاییز هم جذابیت های زیادی برای عرضه دارد. شنا و آب تنی در دریا و استخر، تنها بخش کوچکی از لذت های کیش در فصل پاییز است.

تور لحظه آخری کیش

لیست تور های نت کیش

لحظه آخری، دلت هوس سفر کرده؟ دنبال هتل یا اقامتگاه هستی؟ دلت می خواد که بهترین قیمت رو لحظه آخری دریافت کنی و یه سفر هیجان انگیز داشته باشی؟ دنبال بلیت لحظه آخری می گردی؟ وسوسه شدی لحظه آخری یک تور جذاب ثبت نام کنی؟ خب چرا دست دست میکنی و همه چیز رو به لحظات آخر واگذار کردی؟!

از همین امروز اقدام کن…

اطلاعات تمام این خدمات لحظه آخری در دست ماست! 

ما بهترین تورهای لحظه آخری رو ارائه میکنیم!

میخوای بیشتر بدونی؟ حتما تماس بگیر:

۹۱۶۹۱۸۸۴- ۰۲۱

۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

ایجاد شده با  توسط تیم تور لحظه آخری کیش

نحوه رزرو تور
  برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه): 02191031880 – 021

شماره همراه (پشتیبانی): 09368513555

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها