تور کیش هتل ترنج | اسفند ۱۴۰۲

توضیحات اولیه تور

تور کیش هتل ترنج یکی از بهترین تور های کیش می باشد که پکیج های مختلفی دارد. برای رزرو تور کیش هتل ترنج می توانید با شماره ۹۱۶۹۱۸۸۴- ۰۲۱ تماس بگیرید.

7.400.000 تومان
تور کیش هتل ترنج | اسفند ۱۴۰۲
این سفر در یک نگاه
اقامت
2 شب
تعداد وعده غذایی
2 وعده صبحانه
محل حرکت
فرودگاه
زمان حرکت
اسفند 1402
وسیله نقلیه
ایرباس/ بوئینگ
مدت کل تور
3 روز
لوازم سفر
مدارک شناسایی، کرم ضدآفتاب، کلاه، عینک آفتابی، لباس مناسب فصل
توضیحات
تور چارتر و غیر قابل استرداد می باشد، برای ورود به هتل همراه داشتن مدارک محرمیت الزامیست
اطلاعات تور

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج یکی از اولین انتخاب های مسافرانی است که بدنبال یک اقامت لوکس و با امکانات بالا در جزیره زیبای کیش هستند. هتل ۵ ستاره ترنج کیش هتلی بسیار شیک و خاص در وسط دریای نیلگون خلیج فارس با اتاق هایی که اقامت یک شب در آنها قطعا به تجربه ای فراموش نشدنی برای هر کسی تبدیل خواهد شد.

تور کیش هتل ترنج یکی از پرطرفدارترین تورهای ورودی به جزیره کیش است که بواسطه امکانات فوق العاده و لاکچری موجود در جزیره کیش، متقاضیان زیادی در طول سال دارد.

تور کیش هتل ترنج | اسفند 1402

معرفی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش با وجود قرار گرفتن بر روی آبهای آبی مرجانی با تعبیه دریچه های شیشه ای امکان تماشای دریا حتی از کف اتاق را فراهم کرده است. علاوه بر این وجود بالکن ها و فضای نشیمن در آنها یکی از دوس داشتنی ترین قابلیت ها برای تماشای دریا می باشد. هتل ترنج کیش حتی در شب منظره ای بی نظیر به همراه سکوتی دلنشین دارد که سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

هتل ترنج کیش با ۱۰۰ واحد اقامتی که همگی بر روی دریا واقع شده اند و چشم انداز به آبهای آبی دارند و رستوران های ساحلی و بزرگ، فست فود و کافی شاپ و سالن ماساژ و اسپا و ورزش و … یکی از بهترین هتل های جزیره کیش برای مسافران تور کیش می باشد.

هتل ترنج کیش یک هتل ساحلی نیست شاید عبارت هتل دریایی برای آن بهتر باشد. هتل ۵ ستاره ترنج کیش در ساحل غربی جزیره کیش و بر روی آبهای آرام خلیج فارس قرار دارد. هتل ترنج کیش با معماری خاص نسبت به سایر هتل های ساحلی جزیره کیش و حتی ایران و خاور میانه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و با ارائه خدمات با سطح کیفی بالا موفق شده است به تنهایی سالانه جمعیت زیادی را روانه جزیره کیش نماید.

زمانی که از بالا به هتل ترنج نگاه می کنید، طرح معماری کلی آن شبیه به یک بته جقه است. طرحی قدیمی و ایرانی که قطعا، زیبایی های منحصر به فردی دارد.

علاوه بر تمام زیبایی ها و امکاناتی که در هتل ترنج کیش به آن اشاره کردیم، یکی دیگر از جذابیت های طراحی این هتل، مربوط به دریچه های شیشه ای کف اتاق و بالکن هاست. به این ترتیب شما می توانید آب های زیبای خلیج فارس را زیر پای خود مشاهده کنید.

تجربه ای بی نظیر که قطعا در هیچ هتل دیگری به دست نمی آید. به جز هتل دریایی ترنج کیش!

 

تور کیش هتل ترنج

 

مدت تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج از یک شب تا هر تعداد شبی که مد نظر شما باشد قابل رزرو است. اما به صورت معمول اکثر افراد این تور را به صورت ۲ شب یا ۳ شب رزرو می کنند که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. اما اگر بودجه زیادی برای سفر خود در نظر گرفته اید می توانید تایم بیشتری را برای تور کیش هتل ترنج خود اختصاص دهید. برای رزرو تور کیش هتل ترنج با نت کیش تماس بگیرید تا بهترین تور را برای شما برنامه ریزی نماییم.

خدمات تور کیش هتل ترنج کیش

در تور کیش هتل ترنج خدمات ویژه ای را برای شما در نظر گرفته ایم که در ادامه شرح می دهیم:

رزرو بلیط رفت و برگشت با بهترین ایرلاین های کشور

رزرو هتل ترنج به تعداد شب های مد نظر

ترانسفر فرودگاهی

شاتل رایگان

تخفیفات ویژه تفریحات و مکان های دیدنی کیش

و کلی خدمات دیگر که برای اطلاع از آن ها فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تور کیش هتل ترنج

فاصله جاذبه های گردشگری تا هتل ترنج

✔فاصله هتل ترنج تا مرکز خرید پردیس ۱ کیش – ۱۶ دقیقه با ماشین

✔فاصله هتل ترنج تا بازار مروارید کیش – ۱۴ دقیقه با ماشین

✔فاصله هتل ترنج تا بازار مرجان کیش – ۱۷ دقیقه با ماشین

✔فاصله هتل ترنج تا پلاژ بانوان کیش – ۱۶ دقیقه با ماشین

✔فاصله هتل ترنج تا فرودگاه کیش – ۹ دقیقه با ماشین

✔فاصله هتل ترنج تا کشتی یونانی کیش – ۱۱ دقیقه با ماشین

✔فاصله هتل ترنج تا پارک ساحلی مرجان کیش – ۱۸ دقیقه با ماشی

قیمت تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج قیمت متنوعی دارد و در روز های مختلف قیمت آن تغییر می کند. قیمت تور کیش هتل ترنج در مواقع پیک بالاتر از حالت نرمال و در برخی از روز های سال نیز تخفیفات خوبی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تور کیش هتل ترنج با نت کیش تماس بگیرید تا همکاران ما، شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

** تجربه سال ها برگزاری تور در جزیره کیش به ما این جرات را می دهد تا با افتخار بگوییم که ما بهترین نرخ تور کیش را به شما ارائه خواهیم کرد**

تور کیش هتل ترنج

تور لحظه آخری کیش هتل ترنج

تور لحظه آخری کیش هتل ترنج در ساعات آخر پرواز ارائه می شود. اگر موفق به رزرو این تور شوید می توانید یک تور کیش در هتل ۵ ستاره را با تخفیفات بسیار خوبی رزرو نمایید. اگر تصمیم به رزرو تور لحظه آخری کیش هتل ترنج دارید بهتر است با نت کیش تماس بگیرید تا در صورت امکان رزرو این کار را با بهترین قیمت برای شما انجام دهند.

تور ارزان کیش هتل ترنج

اگر بودجه کمی برای سفر خود در نظر گرفته اید می توانید در تور ارزان کیش هتل ترنج ثبت نام نمایید. این تور معمولا در مواقعی که مسافران جزیره کاهش می یابد عرضه می شود تا مسافران بیشتری را ترغیب به رزرو تور نمایند. این تور ها معمولا قیمت ارزانی دارند و با رزرو آن می توانید تا حدود زیادی در هزینه سفر خود صرفه جویی کنید و علاوه بر آن در یک فصل کم مسافر جزیره کیش را با آرامش بیشتری بگردید.

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج از تهران

تور کیش هتل ترنج از تهران طرفداران زیادی دارد و سالانه تعداد زیادی از مسافران کیش از شهر تهران رهسپار این جزیره می شوند تور کیش هتل ترنج را رزرو می کنند. هتل ترنج یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که پیشنهاد می کنیم حتما اقامت در این هتل را برای یکبار تجربه کنید تا عاشق فضا و خدمات این هتل زیبا شوید. 

رزرو تور کیش هتل ترنج در نت کیش

در نهایت باید گفت که برای رزرو تور کیش هتل ترنج، می توانید از وبسایت نت کیش اقدام نمایید. نت کیش ارائه دهنده بهترین تور های کیش می باشد. 

تور لحظه آخری کیش

لحظه آخری، دلت هوس سفر کرده؟ دنبال هتل یا اقامتگاه هستی؟ دلت می خواد که بهترین قیمت رو لحظه آخری دریافت کنی و یه سفر هیجان انگیز داشته باشی؟ دنبال بلیت لحظه آخری می گردی؟ وسوسه شدی لحظه آخری یک تور جذاب ثبت نام کنی؟ خب چرا دست دست میکنی و همه چیز رو به لحظات آخر واگذار کردی؟!

از همین امروز اقدام کن…

اطلاعات تمام این خدمات لحظه آخری در دست ماست! 

ما بهترین تورهای لحظه آخری رو ارائه میکنیم!

میخوای بیشتر بدونی؟ حتما تماس بگیر:

۹۱۶۹۱۸۸۴- ۰۲۱

۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

ایجاد شده با  توسط تیم تور لحظه آخری کیش

نحوه رزرو تور
  برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه): 02191031880 – 021

شماره همراه (پشتیبانی): 09368513555

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها