همه چیز درباره ی بازار مروارید کیش + آدرس

آدرس بازار مروارید: جزیره کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، روبروی مجتمع سارینا ۲ (شماره تماس بازار مروارید کیش: ۰۷۶۴۴۵۸۸۸۸). بازار مروارید کیش یکی از قدیمی ترین بازار ها در این جزیره است. این بازار از مراکز خرید دیگر کیش کمی فاصله دارد و در منطقه بومی واقع شده است. در ادامه با بازار مروارید کیش بیشتر آشنا می شوید. در انتها لوکیشن بازار مروارید کیش را برای دسترسی آسان به این بازار، قرار داده ایم.

درباره بازار مروارید کیش

بازار مروارید به اندازه ای جذاب است که یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش به شمار می رود. معمولا مسافرانی که به کیش سفر می کنند حتما سری هم به پاساژ مروارید می زنند.

بازار مروارید کیش، از زمان های قدیم یکی از اصلی ترین مرکز های تجارت جنس های خارجی، مارک دار و اصل بوده است. با افزایش توجه و علاقه گردشگران به این بازار، در سال های اخیر گسترش بیشتری پیدا کرده و قسمت‌های متنوعی به آن اضافه شده است.

محبوبیت این بازار در بین مسافران به اندازه ای زیاد است که خیلی از افراد اصولا برای دیدن این بازار به کیش سفر می کنند.

بازار مروارید کیش

 

ویژگی های بازار مروارید کیش

بازار مروارید یکی از اولین مراکز خریدی بود که در سال ۱۳۷۳ بعد از اجرای طرح نوسازی جزیره کیش راه اندازی شد. بازار مروارید علاوه بر جذابیت های ذاتی اش محیط و معماری خیلی زیبایی دارد. این مرکز تجاری در زمینی به مساحت ۲۸ هزار متر مربع احداث شده است. معماری آن با الهام از معماری دوره هخامنشی است.

بازار مروارید کمی از بازارهای دیگر کیش دور بوده و در شهرک صدف این جزیره قرار گرفته است.

این بازار دارای ۲۰۸ غرفه فروشگاهی است که در زمینه فروش پوشاک مردانه، زنانه، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، زیورآلات، لوازم تزئینی، عینک و … فعالیت می کنند. البته در برخی از روزهای سال، غرفه های بازار مروارید کیش جشنواره های تخفیفی خیلی خوبی ارائه می دهند.

 

بازار مروارید کیش

این بازار دارای ۱۲ ورودی و خروجی بوده و شامل ۸ بازارچه است. هرکدام از این بازارچه ها دارای یک نام اختصاصی است. بازارچه های بازار مروارید عبارتند از:

  • بازارچه پرسپولیس
  • بازارچه پارس
  • بازارچه آپادانا
  • بازارچه پاسارگاد
  • بازارچه بیستون
  • بازارچه تیسفون
  • بازارچه آریا
  • بازارچه پارسی

بازار مروارید کیش علاوه بر همه این ها یک ایوان خیلی زیبا و جذاب هم دارد که مسافران و گردشگران بعد از کلی گشتن در بازارچه ها می توانند در این ایوان استراحتی دلپذیر را تجربه کنند.

علاوه بر این، رستوران ها و کافی شاپ های زیاد هم در این بازار قرار دارند که با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و غذاهای ایرانی و خارجی پذیرای میهمانان عزیز هستند.

بازار مروارید کیش

 

هتل های نزدیک مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش در منطقه خوبی واقع شده است به همین دلیل در اطراف آن هتل های خیلی خوبی وجود دارد. شما می توانید با اقامت در این هتل ها علاوه بر استفاده از خدمات خیلی خوب هتل، از جاذبه های گردشگری جزیره کیش و مرکز خرید مروارید نیز به راحتی دیدن کنید. هتل های نزدیک به مرکز خرید مروارید عبارتند از:

✔هتل صدف کیش

✔هتل لوتوس کیش

✔هتل آنا کیش

✔هتل مارینا پارک کیش

✔هتل شایان کیش

✔هتل داریوش کیش

✔هتل سورینت مریم کیش

مکان های دیدنی در نزدیکی مرکز خرید مروارید کیش

در جزیره کیش مکان های دیدنی خیلی زیادی وجود دارد که می توانید در سفر خود از آن ها دیدن کنید. جاذبه های دیدنی، تاریخی و گردشی در این جزیره زیاد وجود دارد. برخی از این مکان ها در اطراف بازار مروارید است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

اسکله بزرگ تفریحی کیش

✔پلاژ ویژه آقایان و بانوان کیش

پارک برفی پنگوئن کیش

بازار مروارید کیش

ساعت کاری بازار مروارید

بازار مروارید کیش، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر، و از ۱۷ بعدازظهر تا ۲۳ شب باز است. البته در ایام شلوغ سال مانند تعطیلات نوروز این پاساژ زیبا از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب به صورت یکسره باز است.

بازار مروارید کیش

 

آدرس بازار مروارید

پاساژ مروارید در جزیره کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، روبروی مجتمع سارینا ۲ قرار گرفته است.