تور کیش در بهار با قیمت مناسب!

تور کیش در بهار (مخصوصا اواخر بهار یعنی اردیبهشت و خرداد)، قیمت مناسبی دارد. از طرفی بهار فرصت خوبی برای سفر به کیش است. دلیل اول آن، قیمت مناسب تور کیش در بهار ۱۴۰۳ است، دلیل دوم خلوت بودن نسبی جزیره در بهار است. در ادامه درباره هر آنچیزی که لازم است درباره تور کیش در بهار بدانید مثل دمای هوای کیش، قیمت، وسایل مورد نیاز، هتل ها و نحوه رزرو تور کیش در بهار از نت کیش را توضیح داده ایم. (رزرو آنی:۰۲۱۹۱۶۹۱۸۸۴)

 شرایط و خدمات تور کیش بهار 

 

  • رزرو بلیط چارتری رفت و برگشت با پرواز از ایرلاین دلخواه (ماهان، ایران ایر، ایران ایر تور، وارش، تابان، زاگرس، معراج، کیش ایر، قشم ایر و غیره)
  • رزرو اتاق در هتل مورد نظر (هتل ترنج، کوروش، داریوش، ویدا، سورینت صدف کیش و غیره)
  • ترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و بالعکس)
  • ارائه تخفیف‌های ویژه برای ورودی سافاری و برخی از برنامه‌های تفریحی دیگر
  • بلیط رایگان شهربازی هایلند

بلیط پرواز تور کیش بهار 

بلیط پرواز شما با شرکت ارائه دهنده تور است و قیمت آن، روی قیمت تور تاثیر می گذارد. طبیعتاً قیمت این پروازها بسته به ایرلاین، نوع بلیط هواپیما (سیستمی یا چارتری) و کلاس پرواز (بیزینس یا اکونومی) متغیر است. 

قیمت تور کیش بهار 

قیمت تور کیش بهار ۱۴۰۳ به نسبت قیمت تورهای زمستانی ارزان‌تر بوده و از تورهای تابستانی کمی گران‌تر است. 

اگر قصد دارید تور کیش بهار ۱۴۰۳ شما ارزانتر تمام شود، توصیه می‌کنیم بعد از تعطیلات نوروزی اقدام کنید. کمترین هزینه تورهای کیش در فصل بهار برای ۲ شب و ۳ روز اقامت حداقل از ۳ الی ۴ میلیون تومان شروع می‌شود. طبیعتاً طول مدت اقامت، درجه هتل، نوع و کلاس پرواز و خدمات مورد درخواست روی هزینه‌هایی تور کیش بهار ۱۴۰۳ اثرگذار هستند.

خیلی از افراد تصور می‌کنند که اگر خودشان بلیط هواپیما و اتاق هتل را رزرو کنند در مجموع هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. اما هزینه های جانبی را از یاد نبرید!

رزرو تور کیش در بهار، نه تنها استرس پیدا کردن بلیط و اتاق را کاملاً برطرف می‌کند، بلکه خدمات جانبی همچون ترانسفر فرودگاهی، گردش در جزیره، تخفیف‌های متنوع برای ورودی‌ها و غیره را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین خاطر زمانی که این هزینه‌های جانبی را به هزینه هتل و هواپیما اضافه کنید، متوجه می‌شوید که اتفاقاً سفر کردن به کیش با تورها برای شما بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

مدت زمان اقامت در تور کیش بهار 

برای لذت بردن از برنامه‌های تفریحات متنوع کیش و گشت و گذار در جزیره، توصیه می‌کنیم حداقل ۳ شب و ۴ روز در این جزیره اقامت داشته باشید.

البته امکان اقامت طولانی‌تر طی تور کیش بهار هم وجود دارد. پرطرفدارترین تورهای لحظه آخری کیش ۴ شب و ۵ روز یا ۵ شب و ۶ روز هستند. تورهای ۵ و ۶ روزه فرصت کافی برای لذت بردن از امکانات گردشگری کیش را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تور کیش بهار 1403

هتل‌های تور کیش بهار ۱۴۰۳

اقامت در طول سف،ر یکی از مهمترین دغدغه‌های مسافران است. طبیعی است که اگر از اقامتگاه خود رضایت کافی نداشته باشید، هیچ لذتی از تور کیش بهار ۱۴۰۳ نخواهید برد. هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار زیادی در کیش وجود دارند. بسته به بودجه و هزینه مورد نظر خود می‌توانید در هتل‌ها یا در سوئیت‌های کیش اقامت کنید.

هزینه هتل‌ها و اقامتگاه‌های کیش در فصل بهار، کمتر از زمستان و بیشتر از تابستان است. پس از نظر هزینه اقامتگاه، تور کیش بهار  هزینه منطقی و مناسبی برای شما خواهد داشت.  

شما می‌توانید در تور کیش بهار، انواع هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره را رزرو کنید. جزیره کیش میزبان انواع هتل‌های مختلف با امکانات متنوع است و هر ساله هم بر تعداد آنها افزوده می‌شود. انتخاب یک هتل مناسب می‌تواند یکی از مهمترین تصمیمات شما در تجربه کردن سفری لذتبخش به کیش است. طبیعتاً هرچقدر هتل لوکس‌تر و گرانتر را انتخاب کنید، سفر بهتری را تجربه خواهید کرد.

دقت داشته باشید که به ویژه در اوایل بهار و ایام تعطیلات عید نوروز جزیره کیش پر از مسافر و گردشگر می‌شود. به همین خاطر ممکن است به این راحتی‌ها نتوانید اتاق خالی در هتل‌های کیش پیدا کنید. هر چقدر زودتر در تور کیش بهار ثبت نام کنید، شانس شما برای رزرو هتل و بلیط پرواز بیشتر می‌شود.

تور کیش بهار 1403

دمای و رطوبت هوای کیش در بهار

دمای هوای جزیره کیش در ماه‌های ابتدایی بهار بسیار مطلوب و معتدل است. اما هر چقدر به ماه آخر بهار یعنی خرداد ماه نزدیک می‌شویم، دمای هوا زیادتر می‌شود. طبیعتاً همراه با افزایش دما، درصد رطوبت هوا هم بالاتر می‌رود. دمای هوای کیش در بهار از ۲۶ درجه در فروردین شروع شده و رفته رفته تا ۳۰ درجه در خرداد هم می‌رسد.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام ثبت نام داخل تور کیش لحظه آخری باید به آن توجه کنید، رطوبت هوای کیش در فصل بهار است. میانگین رطوبت هوای جزیره کیش ۶۲ درصد است اما هرچقدر به ماه آخر بهار ۱۴۰۳ نزدیک‌تر می‌شویم، رطوبت هوا هم بیشتر می‌شود. 

میزان بارندگی کیش در فصل بهار حدود ۰.۸ میلی متر است که جای نگرانی ندارد. در این فصل شما می توانید بدون نگرانی بایت بارش های موسمی به جزیره کیش سر کنید و از گردش در جزیره لذت ببرید. فروردین و اردیبهشت بهترین زمان در فصل بهار برای سفر به جزیره کیش می باشد.

 

در تور کیش بهار ۱۴۰۳ چه لباس‌هایی همراه داشته باشیم؟

بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در فصل بهار با خود به جزیره کیش ببرید، لباس‌های خنک تابستانی هستند. اگر قصد ثبت نام لحظه آخری در تور کیش بهار ۱۴۰۳ را دارید کافی‌ست چند دست لباس نخی و خنک همراه خود داشته باشید و چمدان خود را زیاد سنگین نکنید. البته هوای جزیره کیش شب‌ها کمی خنک‌تر می‌شود اما این خنکی به قدری نیست که احتیاجی به لباس‌های گرم داشته باشید.

تور کیش بهار 1403

 رزرو تور کیش بهار  در نت کیش

نت کیش به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه ها در زمینه تور های کیش، همواره در تلاش است که بهترین تور های کیش را با امکانات فوق العاده وقیمت عالی به شما عرضه کند. اگر تمایل دارید در فصل زیبای بهار، سفری به جزیره کیش داشته باشید، فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.