پارک برفی پنگوئن کیش | مجتمع گردشگری پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن در آدرس جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا (شماره تماس رزرو پارک برفی پنگوئن کیش: ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۵۸) واقع شده است. این پارک یکی از متفاوت ترین مراکز تفریحی در جزیره کیش است. در ادامه توضیحات کاملی درباره پارک برفی پنگوئن کیش، پنگو فان، پنگو شاپ، پنگو هوم پلاس، هتل برفی پنگو، آدرس و لوکیشن پارک برفی پنگوئن شرح داده ایم.

پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش جزو پروژه های درجه یک جزیره کیش به شمار می آید،. این پروژه بزرگ گردشگری در زمینی به مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع و در دو فاز اجرایی مختلف با سرمایه ای بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد ریال طراحی و احداث شده است.

مجموعه پنگوئن کیش تا سال ۱۴۰۳ به عنوان اولین و تنها پارک برفی در ایران به حساب می آید. در ادامه هر یک از بخش های پارک برفی را به صورت کامل توضیح داده ایم.

فاز اول مجتمع ورزش های زمستانی پنگوئن کیش

فاز اول پارک برفی پنگوئن کیش که دارای ظرفیت پذیرش روزانه ۴۰۰ گردشگر است در زمینی به مساحت حدود ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فاز از پروژه که “سرزمین برفی” نام دارد مربوط به مجموعه تفریحات مرتبط با ورزش های زمستانی است و بخش های زیر را داراست:

پنگو فان

پنگو فان که در طبقه ۱- پارک برفی پنگوئن قرار دارد، اصلی ترین بخش این مجموعه به شمار می رود. چرا که تمام تفریحات برفی و غیر برفی پارک برفی پنگوئن در این بخش است. پنگو فان در سالنی به مساحت حدود ۱۰۰۰ متر مربع احداث شده و طراحی داخلی آن خیلی شیک و جذاب است؛ دیوار های این مجموعه بلند و شیشه ای است که باعث می شود فضا بزرگتر دیده شود.

تفریحات برفی پنگو فان شامل پیست اسکی، اسنوبرد، دیواره یخی، تیوب‌ سواری، برف‌ بازی، سورتمه‌ سواری، ساخت آدم‌ برفی و… است. برای ورود به این بخش باید لباس گرم بپوشید.

پنگو فان پارک پنگوئن

علاوه بر تفریحات برفی، انواع سرگرمی ها و بازی های هیجان انگیز غیر برفی مثل بیلیارد، بولینگ، دیوار بولدِرینگ، دیواره یخی، سالن تیراندازی مجهز به سیبل ‌هایِ الکترونیکی و کریر، سالن سنگ نوردی، گیم نت، VR Vilage یا روستای مجازی، پیست اتومبیل رانی، بانجی جامپینگ، پرواز با جایروکوپتر (ترکیب هلی کوپتر و هواپیما) و پاراگلایدر، دوچرخه سواری، رستوران های برفی، پارک سافاری و … در این بخش وجود دارد.

پینگو فود

پینگو فود در طبقه بالای پارک برفی پنگوئن قرار دارد و شامل رستوران و فودکورت با انواع غذاهای ایرانی و خارجی است. این مجموعه یک تراس خیلی بزرگ دارد که ویو آن زمین برفی مجموعه است. در پارک برفی پنگوئن انواع مواد غذایی دریایی، ترکی، فست فودی، سالادی و ایرانی سرو می شود.

پنگو فود پارک پنگوئن

پنگوشاپ

پنگو شاپ یا غرفه های فروشگاهی، در طبقه همکف پارک برفی پنگوئن احداث شده است و شامل مرکز خرید برندهای آدیداس، نایک و پوما (برای خرید کیف و کفش و لباس) و همینطور مرکز خرید برند های هوم پلاس و ایکیا (برای خرید لوازم خانگی) است. در این مرکز خرید می توانید بهترین وسایل خانگی و شخصی را از بهترین برند های دنیا خریداری کنید.

پنگو شاپ پارک پنگوئن

پینگو کافئین

در پینگو کافئین، می توانید معروف ترین شکلات ها و قهوه های برند و خارجی را بیابید. این مجموعه، در طبقه همکف پارک پنگوئن قرار دارد و دارای محیطی آرام و دنج است که می توانید از آن برای انواع نوشیدنی ها و یا خرید انواع شکلات ها استفاده کنید.

پینگو درینک بار

پینگو درینک بار، یک کانتر نوشیدنی با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، در فضایی دلنشین است. با حضور در این فضا می توانید ساعاتهای خوشی داشته باشید.

پینگو هوم پلاس

اگر تصمیم به خرید لوازم دکوری و لوازم خانگی لوکس دارید حتما به بخش پینگو هوم پلاس پارک پنگوئن سر بزنید. در این مجموعه، محصولات برند های معروف جهانی مانند Ikea و … به فروش می رسد. 

هوم پلاس پارک پنگوئن

پینگو کافه

یکی از اصلی ترین مجموعه ها در این پارک، پینگو کافه است. در این مجموعه، انواع نوشیدنی های گرم و سرد از جمله قهوه ها، دمنوش ها و آبمیوه ها و همچنین انواع دسر های خوشمزه، قابل سفارش است. پینگو کافه، دارای محیط خیلی خاص و جذابی است که افراد زیادی را به خود جذب می کند.

پنگو کافه پارک پنگوئن

فاز دوم مجتمع ورزش های زمستانی پنگوئن کیش

فاز دوم مجتمع پنگوئن کیش، مربوط به اقامتگاهش است و شامل یک هتل شیک و لاکچری با طراحی داخلی یخی است که اولین هتل زمستانی ایران به حساب می آید. این هتل ۱۲۴ واحد دارد و دارای ظرفیت اقامت هر شب ۲۷۰ نفر می باشد.

فاز دوم پارک پنگوئن کیش

افتتاح مجتمع ورزش های زمستانی پنگوئن کیش

پروژه بزرگ و کم نظیر مجتمع تفریحی توریستی پنگوئن جزیره کیش در فروردین ۱۴۰۰ با حضور ویدئو کنفرانسی ریاست محترم جمهور (حسن روحانی)، به عنوان اولین پارک برفی کشور، افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهترین زمان برای بازدید از پارک برفی پنگوئن کیش

آب و هوای جزیره کیش در فصل های پاییز و زمستان مناسب تر و خنک تر است و موقعیت مناسبی برای بازدید از مناطق گردشگری کیش است. خیلی از افراد، این دو فصل را برای سفر به جزیره ترجیح می دهند. اما به دلیل فضای برفی پارک پنگوئن هوای آن همیشه خنک است و شما می توانید حتی در فصل گرم تابستان از این مجموعه جذاب، دیدن کنید و از فضای خنک آن بیشترین لذت را ببرید.

درباره پارک پنگوئن کیش

ساعت کاری پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن در تمام ایام هفته از صبح تا شب باز است.

پارک برفی پنگوئن نیز در دو سانس ظهر و شب، آماده پذیرش میهمانان است. سانس اول از ساعت ۱۳ تا ۱۶ و سانس دوم از ساعت ۲۰ تا ۲۳.

آدرس پارک برفی پنگوئن کیش

آدرس پارک برفی کیش (پارک برفی پنگوئن کیش): جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا.

قیمت بلیط پارک برفی پنگوئن کیش

بلیط تفریحات پارک برفی پنگوئن کیش به همراه سایر تفریحات جزیره کیش را از طریق شماره ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵ رزرو نمایید.

قیمت بلیط پارک پنگوئن کیش

نظرات مردم درباره پارک برفی پنگوئن کیش

در ادامه تعدادی از نظرات بازدیدکنندگان پارک برفی کیش در مورد این مکان و امکانات آن آورده شده است (این نظرات بروزرسانی می شود):

سارا عزیززاده:
واقعااااا دمتون گرم، عین دبی شده کیش.

مرصاد ابک:
اسکی کردن توی کیش یه حس خوب و جالبی بود برام، اون جایی که گرماش معروفه.

مریم:
عالی بود خدایی.

محمود خزائی:
خیلی حس خوبی بود برام که توی کیش اسکی کردم، عجب چیزی ساختن بابا.