آشنایی کامل با مرکز خرید پردیس ۱ کیش + تصاویر

مرکز خرید پردیس ۱ کیش در آدرس جزیره کیش، بلوار خیام، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس ۱ واقع شده است. (شماره تماس مرکز خرید پردیس ۱: ۰۷۶۴۴۴۵۶۵۰۰)  در ادامه درباره مرکز خرید پردیس ۱ کیش، امکانات، هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس ۱ کیش و … توضیحاتی داده ایم.

درباره مرکز خرید پردیس ۱ کیش

این مرکز خرید در سال ۱۳۷۱ افتتاح شده است. در جزیره کیش مرکز خرید پردیس ۱ به عنوان یکی از بازار های قدیمی به حساب می آید. این پاساژ جذاب را معماران مجرب و کاربلد فرانسوی طراحی و ساخته اند. به همین علت سبک طراحی این بازار به سبک اروپایی است.

این مرکز خرید در زمینی به وسعت ۱۹۸۵۴ متر مربع در دو طبقه ساخته شده است. پردیس ۱ کیش دارای ۲۲۸ مغازه است.

مرکز خرید پردیس 1 کیش

امکانات خرید در مرکز خرید پردیس ۱ کیش

جزیره کیش منطقه آزاد است و محصولات وارداتی زیادی دارد، به همین دلیل در این جزیره قیمت محصولات ارزان تر از شهر های دیگر است. خیلی از مسافران به منظور خرید به جزیره کیش سفر می کنند.

در جزیره کیش، یکی از بهترین مراکز برای خرید مرکز خرید پردیس ۱ است. شما می توانید در این مرکز خرید انواع لباس ها، لوازم صوتی تصویری، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم بازی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن و … را خریداری کنید.

مرکز خرید پردیس ۱ کیش، برای راحتی بازدید کنندگان خود در مجموعه انواع امکانات رفاهی را در نظر گرفته است که شامل کافی شاپ ها، رستوران، سرویس بهداشتی و … است.

امکانات مرکز خرید پردیس 1 کیش

در مرکز خرید پردیس ۱ کیش امکانات دیگری از جمله شعبه بانک های خصوصی و دولتی، دفاتر هواپیمایی نیز وجود دارد. همینطور در این مرکز به صورت شبانه، جنگ هایی برگزار می شود و در این برنامه جوایزی به صورت قرعه کشی به بازدید کنندگان اهدا می شود. این مراسمات خیلی شاد و با وجود موسیقی زنده اجرا می شوند.

مرکز خرید پردیس دارای دو شعبه است که شعبه دوم آن به نام مرکز خرید پردیس ۲ کیش است و این دو پاساژ به وسیله یک تونل به یکدیگر متصل شده اند. از طریق این تونل شما می توانید به راحتی به شعبه ۲ این مرکز خرید بروید و نیازی به جا به جایی با ماشین ندارید.

امکانات مرکز خرید پردیس 1 کیش

هتل های نزدیک به مرکز خرید پردیس ۱ کیش

  • هتل شایگان کیش
  • هتل پارمیس کیش
  • هتل سان رایز کیش
  • هتل آرامیس پلاس کیش
  • هتل سارا کیش
  • هتل کوروش کیش
  • هتل آرامیس کیش
  • هتل لیلیوم کیش
  • هتل ارم کیش

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس 1 کیش

نحوه مدیریت مرکز خرید پردیس ۱ کیش

در این مرکز خرید از بین تمامی واحد هایی که وجود دارد تعداد ۱۷ غرفه به دفتر های اداری اختصاص داده شده است و همچنین تعداد ۶ شعبه بانک مختلف برای راحتی مردم در انجام کار های بانکی در این پاساژ وجود دارد. مدیریت این پاساژ همواره در تلاش است تا خدمات رفاهی خوبی را برای بازدیدکنندگان آماده کند.

مرکز خرید پردیس 1 کیش

در این مرکز تجاری برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان به صورت دائمی، سیستم مدیریت که شامل تمامی اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، خدمات، حراست و .. در حال خدمت رسانی به مشتریان و صاحبان مغازه هستند. شعار تمامی غرفه داران در مرکز خرید پردیس ۱ کیش مشتری مداری است و به همین منظور در تلاشند بهترین اجناس را با کمال احترام در اختیار مشتریان قرار دهند.

همچنین شما می توانید از برند های معتبر جهانی که در این مرکز خرید شعبه دارند بهترین خرید را با کمترین قیمت انجام دهید.

نحوه مدیریت مرکز خرید پردیس 1 کیش

ساعات کاری مرکز خرید پردیس ۱ کیش

پاساژ پردیس ۱ کیش به صورت همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳.۳۰ دقیقه ظهر و در نوبت عصر از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۲.۳۰ دقیقه شب باز است و می توانید در این ساعات از این بازار جذاب دیدن کنید. البته رستوران ها و کافی شاپ های این مجموعه در میان روز تعطیل نیستند و می توانید برای ناهار یا میان وعده از خدمات آن ها استفاده کنید.

ساعات کاری مرکز خرید پردیس 1 کیش

آدرس مرکز خرید پردیس ۱

جزیره کیش، بلوار خیام، میدان پردیس، مرکز خرید پردیس ۱