اطلاعات کامل درباره مرکز خرید پردیس ۲ کیش + آدرس و شماره

مرکز خرید پردیس ۲ کیش در آدرس جزیره کیش، میدان پارمیس، رو به روی هتل پارمیس واقع شده است. یکی از مراکز خرید مدرن در جزیره کیش است. این مرکز خرید در بین گردشگران و توریست های کیش خیلی محبوب است موقعیت جغرافیایی این بازار خوب است و اکثر مسافرین در طول سفر از پردیس ۲ بازدید کرده و اجناس زیادی خرید می کنند. در ادامه درباره مرکز خرید پردیس ۲، آدرس، معماری، هتل های نزدیک و شماره تماس مرکز خرید پردیس ۲ کیش صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

مرکز خرید پردیس 2 کیش

معرفی کامل مرکز خرید پردیس ۲ کیش

این مرکز خرید در مساحت تقریبی ۲۲ هزار متر مربع در ۴ طبقه توسط معماران ایرانی ساخته شده است. در این بازار حدود ۱۰ واحد برای قسمت های اداری و ۲۳۰ واحد تجاری وجود دارد. بازدیدکنندگان در نگاه اول جذب نمای داخلی و بیرونی این مرکز می شوند. این مرکز مانند مرکز خرید پردیس ۱ کیش جزو بازار های قدیمی این منطقه است و در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده است.

در فضای بیرونی مرکز خرید پردیس ۲ کیش، از تزئینات زیادی مانند رقص نور های خیلی زیبا استفاده شده است. در فضای درونی این مرکز خرید برای تزئین، از نخل ها و گیاهان گوناگون در کنار یک لنج ماهیگیری و هواپیمای نظامی استفاده شده است.

مرکز خرید پردیس 2 کیش

در این مرکز برای بازی کودکان عزیز یک زمین بازی وجود دارد که در زمان خرید می توانید کودکان خود را در آن فضا به خوبی سرگرم کنید. همچنین در مرکز خرید پردیس ۲ کیش، شعبه بانک ملی وجود دارد که باعث انجام راحت کار های بانکی شده است.

در مرکز خرید پردیس ۲ کیش، معتبر ترین برند های دنیا از جمله ریباک، زارا، اسکیچرز، کوتون، تامی و .. دارای شعبه هستند. از پرطرفدارترین مغازه های این برند می توان به فروشگاه های شکلات مارک دار، قهوه، خوراکی های خوشمزه و چای اشاره کرد. به دلیل متراژ بزرگ این بازار گشت و گذار در آن به زمان زیادی نیاز دارد.

مرکز خرید پردیس 2 کیش

طراحی داخلی مرکز خرید پردیس ۲ کیش

طراحی مغازه های این پاساژ به صورت دایره ای است. این سبک از طراحی باعث شده که یک فضای گرد در بین مرکز خرید خالی باشد. برای اینکه در این فضای جذابیت ایجاد کنند، طراحان از نماد های طبیعی و سنتی جزیره که همان نخل های سر به فلک کشیده است در این مکان استفاده کرده اند. این نخل ها باعث ایجاد فضایی جذاب شده است.

بهترین زمان رخید از مرکز خرید پردیس 2

بهترین امکانات مرکز خرید پردیس کیش

این مرکز خرید برای بازدید کنندگان امکانات خیلی خوبی فراهم کرده که به شرح زیر است:

  • پیاده رو های مسقف و شیشه ای متحرک
  • ۲ آسانسور شیشه ای
  • ۷ آسانسور معمولی
  • ۸ پله برقی 
  • پارکینگ
  • نماز خانه
  • سرویس بهداشتی های تمیز و مرتب
  • سیستم های خنک کننده و تهویه کننده هوا
  • رستوران ها، چایخانه ها و کافی شاپ های جذاب
  • جنگ های شاد شبانه
  • قرعه کشی های شبانه

امکانات تفریحی مرکز پردیس 2

کالا های موجود در مرکز خرید پردیس ۲ کیش چیست

کالا های متنوعی در مرکز خرید پردیس ۲ کیش وجود دارد که شامل محصولاتی در زمینه ی کیف، پوشاک، کفش، موبایل، الکتریکی، کامپیوتر، ساعت، کالای خواب، بهداشتی، آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم لوکس، گل مصنوعی، ساعت مچی، مواد غذایی، شکلات های لوکس، اسباب بازی، مکمل های غذایی و دارویی و …. است.

در این مجموعه اکثر برند های معروف جهان شعبه دارند. می توانید خرید های خود را با قیمت مناسب از نمایندگی مستقیم برند ها انجام دهید.

فضای درونی مرکز خرید پردیس 2

نزدیک ترین هتل ها به مرکز خرید پردیس ۲ کیش

یکی از مهم ترین رکن هر سفر برای خیلی از افراد خرید است. به خصوص اگر مقصد، جزیره کیش است. زیرا جزیره کیش در منطقه آزاد واقع شده و همیشه برای خرید از این جزیره آفر های وسوسه انگیزی وجود دارد. برای خرید راحت در کیش، باید هتل های نزدیک به مراکز خرید را رزرو کنید. در ادامه برخی از هتل های نزدیک به مرکز خرید پردیس ۲ کیش را لیست کرده ایم:

هتل شایگان

هتل سارا

هتل سان رایز

هتل آرامیس

هتل کوروش

هتل ارم

هتل لیلیوم

هتل آرامیس پلاس

هتل پارمیس

فضای داخل مرکز خرید پردیس 2 کیش

 

ساعت کار  و شماره تماس مرکز خرید پردیس ۲ کیش

این مرکز خرید به صورت همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳.۳۰ دقیقه ظهر و همچنین از ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه عصر تا ۲۲.۳۰ شب باز است. همچنین برای ارتباط با مرکز خرید پردیس ۲ کیش می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۷۶۴۴۴۵۶۶۸۲ 

۰۷۶۴۴۴۵۶۲۲۰

آدرس مرکز خرید پردیس ۲ کیش

جزیره کیش، میدان پارمیس، رو به روی هتل پارمیس

مناسب ترین زمان برای بازدید از مرکز خرید پردیس ۲ کیش

بیشتر مغازه های مرکز خرید پردیس ۲ در جشنواره ی تابستانی تخفیفات خوبی بر روی محصولات خود ارائه می دهند. اگر به دنبال یک خرید ارزان قیمت هستید بهترین زمان برای بازدید از مرکز خرید پردیس ۲ تابستان است.

در این مجموعه، جنگ های شبانه اجرا می شود که همراه با قرعه کشی و موزیک زنده است. همچنین انواع بازی های جذاب برای رفاه بیشتر بازدید کنندگان در مرکز خرید پردیس ۲ کیش طراحی شده است که طرفداران زیادی دارد.

طراحی داخلی مرکز خرید پردیس 2