بازار پارس خلیج کیش + آدرس و شماره تماس

بازار پارس خلیج کیش در شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا، جنب اسکله میر مهنا واقع شده است. (شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۳۰۲۲۳). این بازار در سال ۷۰ به بهره برداری رسید و در حال حاضر با بیش از ۱۵۰ غرفه، در حال فعالیت است. در ادامه علاوه بر معرفی بازار پارس خلیج کیش، با معماری آن آشنا شده و با هتل های نزدیک بازار پارس خلیج کیش آشنا می شوید.

معرفی بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و در یک طبقه ساخته شده است. در این بازار غرفه های زیادی وجود دارد. بازار پارس خلیج را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین بازار های جزیره کیش شناخت. این بازار به اندازه ۳ دهه قدمت دارد. این بازار از لحاظ موقعیتی از مرکز جزیره دور تر است. اما به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، همیشه مورد استقبال کیشوند ها و توریست ها است.

این بازار در منطقه بومی نشین جزیره کیش واقع شده است. شما می توانید با بازدید از بازار تا حدودی با آداب و فرهنگ مردم کیش آشنا شوید.

همه چیز درباره بازار پارس خلیج کیش

معماری بازار پارس خلیج کیش

این بازار در بافت قدیمی منطقه قرار دارد. بازار پارس خلیج، تفاوت زیادی با بازار های جدید و مدرن کیش دارد. در ابتدای ورود به بازار، شما با معماری سنتی مغازه ها رو به رو می شوید. همچنین نمای ظاهری این بازار برگرفته از طرح های هخامنشی است که زیبایی زیادی به بازار پارس خلیج بخشیده است. در این بازار اجناس لوکس وجود ندارد. اگر برای خرید از جزیره بودجه محدودی دارید این بازار بهترین انتخاب برای شما است. 

بازار بزرگ پارس خلیج کیش

غرفه های خرید بازار پارس خلیج کیش

در غرفه های بازار خلیج انواع اجناس برای فروش وجود دارد. اگر قصد خرید سیسمونی نوزاد دارید در بازار پارس خلیج شما می توانید انواع اجزای سیسمونی را در طرح های متنوع و کیفیت مناسب پیدا کنید. همچنین در این بازار انواع عینک های طبی و دودی با قیمت خیلی مناسبی وجود دارد.

اگر به لوازم آرایشی برند علاقه مند هستید بازار پارس خلیج بهترین انتخاب برای شما است. زیرا در این بازار می توانید انواع وسایل برند را با بهترین قیمت خریداری کنید. در این بازار انواع لپ تاپ، گوشی و وسایل الکترونیکی نیز به فروش می رسد.

بازار قدیمی پارس خلیج کیش

مکان های تفریحی اطراف بازار پارس خلیج کیش

بعد از خرید در بازار پارس خلیج کیش، می توانید از کافی شاپ ها یا رستوران هایی که در این مجموعه وجود دارد، خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه سفارش دهید. در نزدیکی بازار پارس، اسکله میرمهنا کیش، پارک ساحلی کیش و بازار صفین کیش (عرب ها)  وجود دارد که بعد از خرید می توانید به این مکان ها برای استراحت یا خرید بیشتر بروید.

هر کدام از این مراکز حدود ۱ تا ۱.۵ کیلومتر با این بازار در جزیره کیش فاصله دارند که به راحتی می توانید بعد از خرید خود به این مکان ها بروید.

بازار پارس خلیج جزیره کیش

هتل های نزدیک بازار پارس خلیج کیش

محل قرار گیری بازار پارس خلیج کیش در محلی از جزیره است که هتل های زیادی در آن منطقه وجود ندارد. زیرا این منطقه از کیش مختص بومیان است. اما با این وجود هتل هایی به این بازار نزدیک هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

  • هتل آفتاب شرق کیش
  • هتل فانوس کیش
  • هتل ترنج کیش
  • هتل امیرکبیر کیش

داخل بازار پارس خلیج

ساعت کاری بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش در دو شیفت صبح و عصر مشغول به فعالیت است که در شیفت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شما می توانید از این بازار بازدید کنید.

آدرس بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج در جزیره کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا، جنب اسکله میر مهنا واقع شده است.

برای اطلاع از لیست بازارها و مراکز خرید کیش اینجا کلیک کنید