آشنایی با بازار هرمز کیش | تصاویر + آدرس

بازار هرمز کیش در میدان هرمز، میدان المپیک، خیابان ایرپورت واقع شده است. (شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۱۷۲۸). بازار هرمز کیش در سال ۱۳۸۰ مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر با حدود ۲۹۰ غرفه، در حال فعالیت است. در ادامه بازار هرمز کیش را بیشتر می شناسید و در رابطه با غرفه های بازار هرمز کیش اطلاعات کافی به دست می آورید. در انتهای مقاله لوکیشن دقیق بازار هرمز کیش را قرار داده ایم.

معرفی بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش یکی از پر رونق ترین و قدیمی ترین بازار های جزیره است. که طرفداران خیلی زیادی در جزیره کیش دارد. این مرکز خرید در زمینی به اندازه ۴۰ هزار متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید ۳ طبقه دارد که در طبقه همکف به تعداد ۱۰۰ غرفه و در طبقه اول ۱۰۱ غرفه و بقیه غرفه ها در قسمت خدمات سنگین است. تمامی غرفه های بازار هرمز حدود ۲۵ تا ۱۴۰ متر مربع است.

بازار هرمز جزیره کیش

معماری بازار هرمز کیش

نمای ظاهری بازار هرمز کیش قدیمی است و نمی توان نحوه معماری آن را با بازار های مدرن و جدید مقایسه کرد. اما در نوع خود زیبایی های خاصی دارد. این بازار بیشتر از لحاظ کیفیت محصولات و قیمت پایین مورد توجه بازدید کنندگان است و به نمای آن توجهی ندارند.

غرفه های خرید بازار هرمز کیش

بازار هرمز تشکیل شده از غرفه های مختلفی است که در آن هر نوع کالایی به فروش می رسد. شما به هر منظوری که وارد این بازار شوید، دست خالی از آن خارج نمی شوید. در بازار هرمز کیش شما جنس هایی مانند پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم برقی، لوازم خرازی، لوازم الکتریکی و… را پیدا می کنید. همچنین در این بازار کافه و رستوران وجود دارد که برای صرف غذا یا نوشیدنی می توانید استفاده کنید.

بازار هرمز کیش

مکان های دیدنی اطراف بازار هرمز کیش

در این بخش از مقاله مکان های دیدنی  که در نزدیکی بازار هرمز قرار دارند را نام برده ایم. اگر دوست دارید بعد از بازار گردی به مکان های دیدنی کیش سر بزنید، بهترین انتخاب برای شما موارد زیر است که فاصله کمی با بازار هرمز دارند.

بازار هرمز جزیره کیش

هتل های نزدیک بازار هرمز کیش

در نزدیکی بازار هرمز هتل هایی نیز وجود دارد. اگر علاقه به گشت و گذار در بازار هرمز دارید. می توانید محل اقامت خود در جزیره را یکی از هتل های زیر انتخاب کنید.

  • هتل گلدیس کیش
  • هتل فانوس کیش
  • هتل آفتاب شرق کیش

بازار هرمز

ساعت کاری بازار هرمز کیش

بازار هرمز به صورت هر روزه حتی روز های تعطیل از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۳ شب است.

تلفن تماس بازار هرمز کیش: ۰۷۶۴۴۴۵۱۷۲۸

آدرس بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش در قسمت مرکزی کیش، میدان هرمز، میدان المپیک، خیابان ایرپورت واقع شده است. برای رفتن به این بازار می توانید از نقشه زیر استفاده کنید.

برای اطلاع از لیست بازارها و مراکز خرید کیش اینجا کلیک کنید