همه چیز درباره بازار شارستان کیش

بازار شارستان در آدرس شهرک مروارید، بین بلوار هریرود و بلوار مروارید در روبه روی بازار مروارید قرار گرفته است (شماره تماس بازار شارستان کیش: ۰۷۶۴۴۴۵۸۸۲۰ ). ساخت بازار شارستان کیش در سال ۸۸ شروع و در سال ۹۱ به بهره برداری رسید. بازار شارستان کیش در حال حاضر با بیش از ۱۶۰ غرفه، در حال فعالیت است. در ادامه با معماری بازار شارستان کیش آشنا می شوید و مکان های تفریحی و هتل های نزدیک به هتل شارستان کیش را می شناسید. همراه ما باشید.

معرفی بازار شارستان کیش

یکی از مراکز خدماتی و رفاهی در جزیره کیش، بازار شارستان است. این بازار امکانات زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهد. بازار شارستان برای کیشوند ها از اهمیت زیادی برخوردار است. این بازار در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع احداث شده است و از سال ۹۱ تا به امروز در حال ارائه خدمات به بومیان و گردشگران کیش است. بازار شارستان به عنوان اولین مرکز خرید در جزیره کیش هست که پارکینگ طبقاتی دارد. 

بازار شارستان کیش

معماری بازار شارستان کیش

بازار شارستان کیش، در زمینی به شکل مثلث ساخته شده و نمای آن آجری و به رنگ صورتی است. بازار شارستان به دلیل شکل هندسی مثلثی ای که دارد، این امکان را به مجتمع داده است که از سه خیابان مختلف بتوان به آن دسترسی داشت. 

معماری بازار شارستان کیش

غرفه های خرید بازار شارستان کیش

بازار شارستان معروف به بازار الکترونیک است و به همین دلیل، اکثر خانم ها علاقه ای به گشت و گذار در این بازار ندارند. زیرا در بازار شارستان لباس فروشی و یا اجناس مناسب خانم ها اصلا وجود ندارد. در این بازار، انواع وسایل الکترونیکی را می توانید پیدا کنید. 

بازار شارستان

مکان های تفریحی اطراف بازار شارستان کیش

توریست های جزیره کیش علاقه دارند که تمام وقت خود را در جزیره به گشت و گذار بپردازند. به این علت بازار هایی که در نزدیکی مراکز تفریحی هستند طرفداران بیشتری دارند. در ادامه برخی از مکان های تفریحی نزدیک بازار شارستان را قرار داده ایم.

بازار شارستان جزیره

هتل های نزدیک بازار شارستان کیش

در این بخش از مقاله لیست هتل هایی که در نزدیکی بازار شارستان هستند را قرار داده ایم:

  • هتل آریان کیش
  • هتل لوتوس کیش
  • هتل سورینت مریم کیش

اطراف بازار شارستان

ساعت کاری بازار شارستان کیش

بازار شارستان از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر و همچنین در نوبت بعداظهر از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۳ شب به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. در این ساعات شما می توانید به این بازار برای انجام خرید های خود در جزیره، بروید.

آدرس و لوکیشن بازار شارستان کیش

بازار شارستان کیش در شهرک مروارید، بین بلوار هریرود و بلوار مروارید در روبه روی بازار مروارید واقع شده است.