آدرس مرکز خرید صدف کیش + لوکیشن دقیق

آدرس مرکز خرید صدف کیش: شهرک صدف کیش، تقاطع الوند و بینالود | شماره تماس مرکز خرید صدف کیش: ۰۷۶۴۴۴۴۵۶۳۴. مرکز خرید صدف کیش در سال ۱۳۸۴ با ۷۰ غرفه افتتاح شده است. در این مقاله علاوه بر آشنایی با مرکز خرید صدف کیش، با هتل های نزدیک مرکز خرید صدف کیش آشنا می شوید. همراه ما باشید.

معرفی مرکز خرید صدف کیش

این مرکز خرید در شهرک صدف واقع شده است و اصلی ترین هدف آن تامین مایحتاج ساکنین این شهرک است. اما امروزه به دلیل قیمت مناسب اجناس مرکز خرید صدف کیش، طرفداران زیادی در بین گردشگران جزیره پیدا کرده است. مرکز خرید صدف در زمینی به مساحت تقریبی ۲۹۰۰ متر مربع در ۲ طبقه و ۶۶ غرفه ساخته شده است. در برابر مراکز جدید و بزرگ جزیره کیش، مرکز خرید صدف قدیمی و کوچک است. اما می توانید با قیمت خیلی خوبی اجناس مورد نیاز را در این مرکز خرید پیدا کنید. در بین گردشگران جزیره کیش، مرکز خرید صدف برای خرید سوغاتی بسیار پرطرفدار است.

درباره مرکز خرید صدف کیش

معماری مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش دارای معماری خیلی ساده است. از لحاظ ظاهری نمی توان آن را با مراکز خرید مدرن و جذاب کیش مقایسه کرد. اما این مرکز خرید در عین سادگی به دلیل استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت آن، همچنان مثل روز اول می درخشد.

معماری زیبای مرکز خرید صدف کیش

غرفه های خرید مرکز خرید صدف کیش

در غرفه های این مرکز خرید شما می توانید هر کالایی که نیاز دارید را پیدا کنید. از جمله فروشگاه های  موجود در مرکز خرید صدف کیش می توان به پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، ساعت و زیور آلات، عینک، سوپر مارکت، میوه، قصابی، فست فود، فروشگاه های موبایل، خشک شویی، قنادی، رستوران، لپ تاپ، آرایشگاه و … اشاره کرد. مرکز خرید صدف کیش یک پاساژ کامل است که در آن انواع اجناس به قروش می رسد.

غرفه های مرتب مرکز خرید صدف کیش

مکان های تفریحی اطراف مرکز خرید صدف کیش

گردشگران جزیره کیش می توانند بعد از اینکه در مرکز خرید صدف خرید خود را انجام دادند به مراکز تفریحاتی نزدیک این مرکز رفته و ساعاتی را نیز در این مکان ها سپری کنند. در نزدیکی این مرکز خرید، جاهای دیدنی زیادی وجود ندارد زیرا مرکز خرید صدف در قسمت بومی کیش واقع شده است. اما با این وجود در ادامه برخی از مکان هایی که نزدیک این مرکز خرید هستند را برای شما نام برده ایم:

  • مسجد امام حسین کیش
  • پارک شهر کیش
  • سینما لبخند کیش

 

هتل های نزدیک مرکز خرید صدف کیش

این مرکز خرید درون شهرک قرار دارد به همین دلیل در اطراف آن هتل های زیادی وجود ندارد. ولی اگر شما به رزرو و اجاره سوئیت در کیش علاقه دارید بهترین انتخاب برای شما آپارتمان های رو به دریای این منطقه است. در ادامه چند نمونه از آپارتمان های با کیفیت شهرک صدف را نام برده ایم:

  • هتل آپارتمان صدف کیش
  • هتل آپارتمان رویال هاوس کیش
  • مجتمع اقامتی لبخند کیش 
  • هتل آپارتمان البرز کیش

مرکز خرید صدف در جزیره زیبای کیش

ساعت کاری مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش به صورت همه روزه در دو شیفت از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ ظهر و همچنین در شیفت دوم از ساعت ۱۷ عصر تا ۰۰:۰۰ نیمه شب در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است.

شماره تلفن مرکز خرید صدف کیش: ۰۷۶۴۴۴۴۵۶۳۴

آدرس مرکز خرید صدف کیش

این مرکز خرید در شهرک صدف کیش، تقاطع الوند و بینالود واقع شده است. برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از لوکیشن مرکز خرید صدف کیش استفاده کنید.