تور کیش هتل پارمیس با پرواز دلخواه و ضمانت قیمت در بهار ۱۴۰۳


توضیحات اولیه تور

تور کیش هتل ۵ ستاره پارمیس، از بهترین تورهایی است که در جزیره برگزار می شود. در جدول زیر، لیست قیمت ها و خدماتی که در این تور دریافت می کنید، قرار گرفته شده.(رزرو آنی:۰۲۱۹۱۶۹۱۸۸۴). در ادامه هتل را معرفی می کنیم (به همراه دسترسی آن تا جاذبه های گردشگری و قوانینش)، و بعد از آن درباره خدمات و شرایط تور کیش هتل پارمیس بیشتر صحبت می کنیم و نحوه رزرو آن را در سایت به شما توضیح می دهیم.

تور کیش هتل پارمیس با پرواز دلخواه و ضمانت قیمت در بهار ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
2 شب
تعداد وعده غذایی
2 وعده صبحانه
محل حرکت
فرودگاه شهر مبدا
زمان حرکت
بهار 1403
وسیله نقلیه
ایرباس/ بوئینگ
مدت کل تور
3 روز
لوازم سفر
مدارک شناسایی، کرم ضد آفتاب، کلاه، عینک آفتابی، لباس مناسب فصل
توضیحات
تور چارتر و غیر قابل استرداد می باشد، برای ورود به هتل همراه داشتن مدارک محرمیت الزامیست
قیمت 2 شب
6.300.000 تومان
قیمت 3 شب
تماس بگیرید
قیمت 4 شب
تماس بگیرید
اطلاعات تور

تور کیش هتل پارمیس با پرواز دلخواه و ضمانت قیمت در بهار 1403

درباره هتل پارمیس کیش

شرکت پارمیس نوین کیش در آبان ماه سال ۱۳۸۵ با شعار ما خوش اقبال هستیم که افتخار میزبانی میهمانان گرانقدر چون شما را داریم هتل پنج ستاره پارمیس کیش را افتتاح نمود. 

این هتل که با زیر بنایی معادل ۱۷۵۰۰ متر مربع در ۷ طبقه بنا شده، علاوه بر آنکه امکانات و تجهیزات رفاهی درخور توجه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده تا اقامتشان در تور کیش هتل پارمیس بهار ۱۴۰۱ تبدیل به سفری خاطره انگیز شود. 

از مهمترین امکانات این هتل می توان  به یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، آسانسور، تهویه مطبوع، پاور سوئیچ، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات پزشکی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران اصلی، رستوران سنتی پوریا، سفره خانه سنتی، خانه اسپاگتی، سالن همایش، سالن پذیرایی، کافی نت، آرایشگاه آقایان و بانوان، مینی بار، مرکز تجاری، پارکینگ و فضای سبز اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش برای تفریح و سرگرمی مسافران در مدت اقامت امکاناتی از قبیل سالن بیلیارد، گیم نت، استخر، سونا و جکوزی و سالن ماساژ را فراهم کرده است. 

علاوه بر این، امکان اجاره اتومبیل برای مسافران در هتل فراهم می باشد. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. موقعیت عالی هتل پارمیس کیش ارزان قیمت موجب دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ و مناطق تفریحی جزیره گردیده است.

لازم به ذکر است اتاق های هتل نمای دریا ندارد و منظور از اتاق های سمت دریا، جهت آن به سمت دریا می‌باشد و همچنین مجموعه آبی هتل در حال بازسازی است.

 

تور کیش هتل پارمیس

 

قوانین و مقررات هتل پارمیس کیش

قوانین در هتل پارمیس به شرح زیر است:

رزرو هتل پارمیس کیش غیر قابل کنسل است.

محرمیت محرز شرعی و قانونی، ملاک پذیرش مهمان در یک اتاق و یا سوئیت می باشد. بنابراین، همراه داشتن شناسنامه الزامی است، در غیر اینصورت هتل هیچگونه مسئولیتی در رابطه با عدم پذیرش مهمان ندارد .

کودکان ۵ سال به بالا، هزینه کامل محاسبه می شود. یک کودک زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه در اتاق، رایگان منظور می شود. در صورتیکه دو کودک بین ۲ تا ۵ سال باشند به کودک دوم هزینه تعلق می گیرد.

سرویس اضافه تخت تاشو می باشد

هتل پارمیس کیش ترانسفر از ساعت ۲۴ بامداد به بعد را قبول نمی کند. ترانسفر رایگان فرودگاه، ۲۴ ساعت قبل از ورود به هتل، باید اعلام شود. در غیر اینصورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند

پذیرش خانم، تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.

پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر است.

 

تور کیش هتل پارمیس

 

فاصله جاذبه های گردشگری کیش تا پارمیس

فاصله هتل پارمیس کیش تا اسکله بزرگ تفریحی کیش ۱.۷ کیلومتر (۲۰ دقیقه پیاده و یا ۵ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا هایپر مارکت و مرکز تجاری کیش ۵۵۰ متر (۵ دقیقه پیاده)

فاصله هتل پارمیس کیش تا بازار پردیس ۱ کیش و ۲ (کمتر از ۱ دقیقه پیاده) حدود ۵۰ متر

فاصله هتل پارمیس کیش تا ساحل مرجان کیش و بازار مرجان کیش ۳.۵ کیلومتر (۱۰ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا بازار ونوس کیش ۱.۵ کیلومتر (۱۹ دقیقه پیاده یا ۴ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا بازار مروارید کیش ۱.۴ کیلومتر (۱۷ دقیقه پیاده یا ۳ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا کشتی یونانی کیش ۱۴.۹ کیلومتر (۲۰ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا بازار و رستوران پدیده کیش ۱۶.۲ کیلومتر (۲۲ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا پلاژ بانوان کیش  ۳.۵ کیلومتر (۱۰ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا پلاژ آقایان کیش ۱.۳ کیلومتر (۱۳ دقیقه پیاده یا ۴ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا شهر زیرزمینی کاریز کیش ۷.۳ کیلومتر (۱۵ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا پارک درخت سبز کیش ۸.۶ کیلومتر (۱۷ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا پیست کارتینگ ۶۰۰ متر (۶ دقیقه پیاده یا ۱ دقیقه با ماشین)

فاصله هتل پارمیس کیش تا رستوران پایاب ۷.۳ کیلومتر (۱۵ دقیقه با ماشین)

تور کیش هتل پارمیس

خدمات تور کیش هتل پارمیس کیش

خدمات مختلفی در تور کیش هتل پارمیس ارائه می شود، از جمله بلیط رفت و برگشت به جزیره کیش، رزرو هتلو ضمانت اقامت شما برای تعداد شب هایی که میهمان هستید، تخفیفات مناسب گردشگری در جزیره و … .  همچنین شما می توانید با هماهنگی با هتل، زمان رسیدن به جزیره کیش، از ترانسفر فرودگاهی این تور نیز استفاده کنید که در کمال احترام شما را از فرودگاه تا هتل هدایت می کنند.

تور کیش هتل پارمیس

 

مدت تور کیش هتل پارمیس

شما در تور کیش هتل پارمیس، به مدت ۲ شب می توانید در جزیره کیش اقامت داشته باشید. البته اگر مایل باشید که مدت زمان بیشتری را در جزیره بگذرانید می توانید با هماهنگی زمان تور را بیشتر کنید و هر تعداد شبی که بخواهید در هتل پارمیس اقامت داشته و از خدمات این هتل لذت ببرید.

تور کیش هتل پارمیس

 

قیمت تور کیش هتل پارمیس ثابت است؟

نمی توان برای تور کیش هتل پارمیس قیمت دقیقی را اعلام کرد زیرا قیمت تور ها به صورت لحظه ای در حال تغییر است. و همچنین با توجه به نرخ هتل ها و نرخ بلیط های چارتری، هزینه تور کیش هتل پارمیس هم تغییر می کند. در پیک بودن یا خارج از پیک بودن تاریخ سفر شما می تواند تاثیر مستقیم بر هزینه تور کیش هتل پارمیس داشته باشد. ولی سعی می شود تا جدول قیمتی بالا، بروز باشد.

قیمت تور لحظه آخری یا ارزان هتل پارمیس

با رزرو تور لحظه آخری، لذت یک سفر با بهترین و عجیب ترین قیمت ها را می توانید تجربه کنید. در تور های لحظه آخری کیش، شما می توانید بهترین تور را با تخفیفات فوق العاده تهیه کنید. یکی از بهترین ها، تور لحظه آخری هتل پارمیس است که در مواقع عادی هزینه بالاتری نسبت به بقیه هتل ها دارد ولی تور لحظه آخری آن، عدد خیلی پایین تری خواهد داشت.

تور کیش هتل پارمیس

تورهای ارزان نیز گزینه دیگر شما می توانند باشند. این تور ها در روز هایی از سال، که مسافرین جزیره کم هستند ارائه می شود، تا مسافران را ترغیب به رزرو کنند. در این مواقع، شما می توانید با قیمت بسیار کمی، یک سفر لذت بخش را تجربه کنید.

تور لحظه آخری کیش

رزرو تور کیش هتل پارمیس در نت کیش

در انتهای مقاله باید عنوان کرد که برای رزرو تور کیش هتل پارمیس، می توانید از وبسایت نت کیش اقدام کنید. مجموعه نت کیش همواره در تلاش است بهترین قیمت تور کیش هتل پارمیس را به شما ارائه دهد و رضایت شما را بر همه چیز ترجیح می دهد.

نحوه رزرو تور
  برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه): 02191031880 – 021

شماره همراه (پشتیبانی): 09368513555

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها